کد خبر: ۵۹۶۱۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

البرز؛ نجات مردی که با گاز قصد خودکشی داشت

عوامل آتش نشانی با اقدام به موقع درب واحد مسکونی را گشوده و بلافاصله با بستن شیر گاز شهری و باز کردن پنجره و ایجاد تهویه هوایی مناسب فرد مذکور را از مرگ نجات یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: مرد حدود 30 ساله که قصد خودکشی با گاز شهری در محل سکونت خود داشت توسط عوامل اتش نشانی نجات یافت.

حسین عاشوری افزود: آتش‌نشانان پس از اطلاع از این حادثه به محل اعزام و متوجه مردی شدشدند که در منزل خود گاز شهری را باز و محبوس کرده است.

وی با بیان اینکه این مرد در حال اغما فرو رفته بود، اضافه کرد: عوامل آتش نشانی با اقدام به موقع درب واحد مسکونی را گشوده و بلافاصله با بستن شیر گاز شهری و باز کردن پنجره و ایجاد تهویه هوایی مناسب فرد مذکور را از مرگ نجات یافت.

وی اظهار داشت: پس از آن تا رسیدن اورژانس عملیات احیا قلب را انجام دادند و وی را جهت مداوا در اختیار فوریت های پزشکی قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
1
1
مشکل خودکشی این بنده خدا هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
2
17
چه آدمهای بیخودی بودن که مثلاً کمک کردند نمیره .آخه آدم چی بگه به اینها ؟جون خودش بوده دوست. داشته بگیرتش شما چیکاره حسنی که تصمیم میگیری بجای دیگری؟.شما که تو شرایطش نبودید بفهمید چرا دست به اینکار زده .بعضی شرایط هست که بهترین راه همین کاره این دنیا انقدر ارزش نداره که بخوای با ذلت و خفت زندگی کنی که فقط بهت بگن زنده؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین