کد خبر: ۵۹۶۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

سرمربی استرالیا: جو ورزشگاه رضازاده اردبیل فوق العاده است

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: جو محل برگزاری مسابقات هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان در اردبیل فوق العاده است.
آفتاب‌‌نیوز :

مارک لبدف در نشست خبری بعد از دیدار والیبال پرتغال استرالیا اظهار کرد: میزبانی اردبیل و سرعین از این دوره از مسابقات بسیار عالی بوده و بازیکنان و کادر فنی استرالیا رضایت مطلوبی از نحوه میزبانی دارند.

وی در خصوص شرایط بازی در مقابل پرتغال نیز گفت: یک دیدار بسیار سخت و نزدیکی را مقابل پرتغالی‌ها تجربه کردیم اما با قدر دانستن فرصت‌ها به ویژه در امتیازات پایانی به یک پیروزی شیرین دست یافتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا با بیان اینکه روند فرسایشی و راه طولانی را در این دوره از مسابقات پشت سر گذاشتیم، افزود: به پیروزی در مقابل پرتغال شدیدا نیاز داشتیم و خوشبختانه با همت بازیکنان به هدف خود دست یافتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا نیز در این نشست خبری اظهار کرد: با وجود قرار گیری در مشکل کسب امتیاز در بخشی از مواقع در هر سه ست موفق ظاهر شدیم و مزد بازی هدفمند خوب خود را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه طولانی بودن مسابقات و فشرده بودن آن بر روی بازیکنان ممکن است تاثیر منفی بگذارد، افزود: از اینکه در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های بزرگی همچون فرانسه، پرتغال و ایران بازی داشتیم خوشحالیم و از تجربه چنین بازی‌هایی به نحو شایسته استفاده خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین