کد خبر: ۵۹۶۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

برایان‌هوک: جهان ایران را برای کاهش تنش‌ها تحت فشار قرار دهد

نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران از جامعه جهانی خواست تا ایران را برای کاهش تنش‌ها تحت فشار قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

«برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران و رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه این کشور در سخنانی در کویت از جامعه جهانی درخواست کرد که ایران را برای کاهش تنش‌ها تحت فشار قرار دهد.

وی در ادامه گفت: حضور نیروهای آمریکایی در کویت در تقویت امنیت سهم دارند و تقویت امنیت از مهمترین اولویت‌های همکاری میان آمریکا و کویت به شمار می‌آید.

روز گذشته نیز هوک در مصاحبه با اسکای‌نیوز گفته بود «فشارها علیه ایران تا زمانی که این کشور رفتار خود را تغییر دهد ادامه خواهد داشت».

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، تهران را به تلاش برای سیطره بر غرب آسیا متهم کرد و گفت که آمریکا سعی می‌کند جلوی «صدور انقلاب» از سوی ایرانی‌ها را بگیرد.

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران روز گذشته با نشریه نشنال امارات نیز مصاحبه داشت و در این مصاحبه مدعی شد که علی‌رغم تحریم‌های جدید، ایران هنوز هم می‌تواند به «پیشنهاد‌های دیپلماتیک آمریکا» مبنی بر مذاکره بر توافق جدید با تمرکز بر برنامه هسته‌ای و موشکی پاسخ دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
اقای هوک شما که به دنیا امر کردید با ایران قطع رابطه اقتصادی کنند حالا چطور میتونند فشار وارد کننند راستی یادتان رفته قدرت جهان از نگاه شما در مقابل قدرت شما فتو شاپی بیش نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین