کد خبر: ۵۹۶۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۶

تعرفه‌های پزشکی ۹۸ اصلاح می‌شوند؟

به دنبال طرح مباحثی مبنی بر اصلاح و بازنگری تعرفه‌های پزشکی سال ۱۳۹۸، دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، گفت: ابتدا باید از وضعیت هزینه‌ها، درآمدها و عملکرد واحدهای درمانی در سه ماهی که از سال سپری شده، بازخورد بگیریم و سپس درباره اصلاح تعرفه‌ها تصمیم‌گیری کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سید سجاد رضوی در این باره افزود: فعلا اصلاحی در این زمینه اتفاق نیفتاده است، اما چنین بحثی مطرح شده و به زودی جلساتی برای بررسی این موضوع تشکیل می‌شود.

وی افزود: به هر حال با توجه به محدودیت‌ منابعی که وجود دارد، به دنبال این هستیم که از وضعیت تعرفه‌های پزشکی در سه ماهی که از سال ۱۳۹۸ گذشته است، بازخورد بگیریم و هزینه‌ها، درآمدها و عملکرد واحدهای درمانی خصوصی و دولتی را بررسی کنیم و در صورت لزوم در تیر ماه در تعرفه‌ها بازنگری می‌کنیم.

سجاد رضوی با بیان اینکه در حال حاضر و قبل از انجام این بررسی‌ها مشخص نیست که تعرفه‌های چه رشته‌هایی مورد بازنگری قرار گیرد، اظهار کرد: همه این مسائل منوط به نتایج بازخوردی است که انجام می‌دهیم. در این زمینه حتما از نظرات نظام پزشکی نیز استفاده می‌کنیم و بعد از اظهارنظرهای همه طرف‌ها در شورای‌عالی بیمه، وضعیت اصلاح و بازنگری در تعرفه‌های پزشکی را بررسی و در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
حالا چرا خودتونو لوس میکنین میگین بازنگری؟؟؟خو مثل آدم بگین میخوایم 40 درصد زیاد کنیم...دیگه این اداها رو نداره...مگه کسی اینجا برای ما ارزش هم قائل هست؟؟بکشین بالا تعرفه رو...آره فدات شم....روزی 5 میلیون در میاوردن...الان بشه 9 میلیون....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
اصلاح کنید مخصوصا ویزیت پزشکان خصوصی را روزی 100 تا ویزیت دارند هر ویزیت حداقل 40000 تومان حالا به جز عمل و سایر کارها در آمد شان ناچیز است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین