کد خبر: ۵۹۶۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

پیام سفارت آمریکا به والیبال ایران: 27 پاسپورت را به دوبی بیاورید

والیبال ایران تنها یک پیروزی برای حضور در شیکاگو نیاز دارد خیلی‌ها نگران هستند که وضعیت ویزای ملی‌پوشان چه خواهد شد، چراکه پیش از این والیبال ایران برای سفر به دوبی و انجام اقدامات لازم جهت دریافت ویزا مشکلاتی داشت.
پیام سفارت آمریکا به والیبال ایران: 27 پاسپورت را به دوبی بیاورید
آفتاب‌‌نیوز :

سفارت آمریکا پیامی به فدراسیون ایران ارسال کرده و خواسته تا 27 پاسپورت را به دوبی ببرند.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2019 به میزبانی شیکاگو برگزار خواهد شد. کاروان والیبال ایران جهت انجام تشریفات دریافت روادید کشور آمریکا خردادماه به مقصد دبی ترک کرد.

حالا که والیبال ایران تنها یک پیروزی برای حضور در شیکاگو نیاز دارد خیلی‌ها نگران هستند که وضعیت ویزای ملی‌پوشان چه خواهد شد، چراکه پیش از این والیبال ایران برای سفر به دوبی و انجام اقدامات لازم جهت دریافت ویزا مشکلاتی داشت.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: فعلا تیم در حال اعزام به بلغارستان است، اما پس از این سفر اقدامات ویزای آمریکا را هم انجام می‌دهیم. از سفارت آمریکا به ما پیام دادند تا بعد از بازگشت از بلغارستان یک نفر پاسپورت‌ها را به دوبی ببرد تا ویزاها را صادر کنند. در حال حاضر به ما گفته‌اند که 27 پاسپورت به دوبی ببریم که اگر به این تعداد ویزا بدهند، یعنی مشکلی نیست و کل تیم ویزا می‌گیرد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 به میزبانی شیکاگو از 19 تا 23 تیرماه برگزار می‌شود. ‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین