کد خبر: ۵۹۶۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

علی دایی قید مربیگری در ایران را زد

درباره علی دایی شایعاتی مطرح شده که صحبت های تند او علیه مدیرعامل سایپا باعث شده تامدیران باشگاه ها رغبت به مذاکره با این اسطوره فوتبال برای سپردن هدایت تیم شان به او نشان ندهند.
علی دایی قید مربیگری در ایران را زد
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از آنکه مشخص شد علی دایی در لیگ برتر نوزدهم هدایت تیمی را برعهده نخواهد داشت، اسطوره فوتبال ایران تصمیم جالبی گرفته؛ او می خواهد در کشوری ناشناخته مربیگری کند!

علی دایی به عنوان یکی از نمادهای فوتبال ایران در بحث بین المللی در سال های گذشته یکی از پایه های ثابت لیگ برتر بوده و طی 7، 8 سال گذشته همواره هدایت یک تیم را برعهده داشته است. در سال های اخیر علاوه بر سرمربیگری در تیم ملی فوتبال و پرسپولیس هدایت تیم های راه آهن تهران، صبای قم و سایپا را نیز برعهده داشته تا علاقه اش به کار کردن در بحث مربیگری را نشان بدهد.

دایی که سال گذشته در سایپا حضور داشت، در اواخر فصل با مدیران این باشگاه به اختلاف خورد و مصاحبه های تندی را علیه آنها و به خصوص مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه خودروساز تهرانی انجام داد. این صحبت ها منجر به برکناری دایی از سرمربیگری سایپا دو هفته مانده به پایان فصل شد و بعد از آن هم هیچ تیم لیگ برتری پیشنهادی به دایی برای قرار گرفتن در راس کادرفنی نداد.

درباره علی دایی شایعاتی مطرح شده که صحبت های تند او علیه مدیرعامل سایپا باعث شده تامدیران باشگاه ها رغبت به مذاکره با این اسطوره فوتبال برای سپردن هدایت تیم شان به او نشان ندهند. در این خصوص این مربی خودش هم مصاحبه ای انجام داد و همه چیز را به تقدیر سپرد و طوری وانمود کرد که برایش مهم نیست تیمی به او پیشنهاد مربیگری بدهد یا خیر.

از این رو در حالی که فقط 3 تیم پرسپولیس، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده اند، دایی جایی در کادرفنی تیم های لیگ برتر ندارد. در بین 3 تیم مذکور هم پرسپولیسی ها به دنبال جذب مربی خارجی هستند و از آنجایی که شهریار در سال های گذشته نشان داده برای مربیگری دوست ندارد به شهرستان ها برود و پیشنهادی نیز تا این لحظه به او نشده، حضورش در آبادان و مسجدسلیمان نیز منتفی است.

در چنین شرایطی اما نمی شود از علاقه دایی به مربیگری چشم پوشی کرد. او با وجود اینکه یکی از افراد قابل اعتماد در فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا است می توانست در سال های گذشته در فوتبال ایران فعالیت مدیریتی داشته باشد اما همواره مربیگری را به این عرصه ترجیح داد و به همین خاطر کنار زمین به پرورش شاگردان جوان روی آورد. حالا نیز بی تردید مربیگری برای او از هرچیزی بیشتر اهمیت دارد و به همین خاطر تصمیم جدید و جالبی را اتخاذ کرده است.

درباره دایی شنیده می شود قصد کرده حالا که هیچ تیم ایرانی برای جذبش اقدام نکرده، مربیگری را در خارج از کشور دنبال کند. او ظاهرا پیشنهادهایی از برخی تیم های خارجی دریافت کرده و در گفت و گوهایی که با نزدیکانش داشته برای رفتن به خارج از کشور و تجربه کردن یک فضای جدید چراغ سبز نشان داده است. در این خصوص گفته می شود که اسطوره فوتبال ایران حتی کشوری را برای مربیگری انتخاب کرده که تاکنون هیچ مربی ایرانی در آنجا فعالیت نداشته و به نظر می رسد برای ادامه مربیگری به یک سرزمین ناشناخته می شود.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون علی دایی رخ می دهد؛ با این شرایط اگر دیدید او به زودی در یک کشور عجیب هدایت تیمی را برعهده گرفت، تعجب نکنید.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین