کد خبر: ۵۹۶۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

سردار کوثری: رفتار ترامپ مثل آدم‌های منگول است /قطعا مسلمانان دیگر کشورها هم واکنش شدیدی نشان خواهند داد/ تصمیم ترامپ برای تحریم رهبر انقلاب، در حد جوک است

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در واکنش به تحریم رهبر انقلاب از سوی آمریکا گفت: این تحریم‌ها هیچ ارزش سیاسی و اقتصادی ندارد و همه از سر گیج شدن آنها در مقابله با ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرآنلاین، در واکنش به تحریم های آمریکا علیه رهبر انقلاب، فرماندهان ارشد سپاه و ظریف، گفت: رفتار سیاستمداران آمریکا به‌ویژه ترامپ مثل آدم‌های منگول است که نمی‌دانند که چه‌کار می‌کنند. آنها اگر فقط یک درصد سیاست را می‌فهمیدند، چنین موضعی نمی‌گرفت.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به سی سال رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: رهبری در این سال‌هایی که رهبری نظام را برعهده دارند، حتی یک سفر خارجی هم نرفتند، چون نیازی این سفرها نمی‌دیدند و مسئولان کشور، امور را انجام می‌دهند و تصمیم ترامپ در این رابطه در حد یک جوک است که همه به آن می‌خندند.

کوثری افزود: اگر رهبر انقلاب رفت و آمد و سفری داشتند یا اینکه معامله‌هایی انجام می‌دادند این تحریم‌ها می‌توانست تاثیرگذار باشد، اما وقتی هیچ موردی در طول ۳۰ سال رهبری ایشان وجود نداشته است، این تحریم‌ها هم هیچ ارزش سیاسی و اقتصادی ندارد و همه این تحریم‌ها ناشی از گیج شدن آنها در مقابله با ایران است.

این سردار سپاه هم‌چنین با اشاره به اینکه در تحریم های جدید اعلام شده اموال رهبری هم مصادره می شود، گفت: فرزندان رهبر انقلاب در زمان دفاع مقدس بسیجی خود من بودند، می‌دانم که هیچ چیزی از خودشان ندارند که جای نگرانی داشته باشند. اگر هم چیزی بعد از فوت حضرت امام خمینی رحمه الله در اختیار ایشان هست باید بگوییم که برای مردم هست و چیزی برای خودشان نیست.

وی افزود: این تحریم‌ها نشان دهنده عدم شناخت آمریکایی‌ها از مسائل اولیه سیاسی ایران است و ترامپ حتی در این حد هم اطلاعی از ایران ندارد.

سردار کوثری هم‌چنین درباره شخصیت دینی رهبر انقلاب نیز گفت: با توجه به شناخت و اعتقاد قلبی مسلمانان کشورهای دیگر به رهبر انقلاب، قطعا آن‌ها واکنش‌های خیلی شدیدی علیه ترامپ خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین