کد خبر: ۵۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

پژمان منتظری هم‌تیمی رامین رضاییان می‌شود؟

قرارداد کاپیتان استقلال با الشحانیه به مدت یک فصل است. رقم قرارداد هم به شکلی است که او به مراتب بیشتر از حضور در استقلال دریافت خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در روزهای اخیر مسئولان استقلال همه‌جوره تلاش کردند تا با پژمان ارتباط بگیرند. آن‌ها علاوه بر اینکه با او تماس گرفتند، به این بازیکن پیام هم دادند ولی پژمان تمام آن‌ها را بی‌پاسخ گذاشت. روز یک‌شنبه بود که کامران منزوی سرانجام با گلایه گفت: «او را پیدا نکرده‌ام. هر چه زنگ زدم و پیام دادم، جواب نمی‌دهد.»

منتظری اگر می‌دانست نمی‌تواند در خارج از ایران بازی کند، با کمال میل تماس‌ها را پاسخ می‌داد و با استقلال پای میز مذاکره می‌نشست. چه اتفاقی بهتر از این؟ او حاضر بود با استقلال سفید امضا کند ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نه تنها آبی‌ها برای او پول خوبی خرج کنند، بلکه دودستی بازوبند را هم به این بازیکن بسپارند. در واقع حالا او می‌تواند با قدرت بازگردد. بنابراین وقتی منتظری تماس‌ها را جواب نمی‌دهد و استقلال را پس می‌زند، بدان معناست که با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده است.

در همین ارتباط یک منبع موثق فاش کرد منتظری با باشگاه الشحانیه به توافق رسیده و فصل بعد پیراهن این باشگاه را به تن خواهد کرد. به احتمال فراوان رامین رضاییان هم در این باشگاه می‌ماند و بدین ترتیب سرخابی‌ها در الشحانیه همبازی خواهند شد.

از قطر خبر می‌رسد قرارداد پژمان با الشحانیه به مدت یک فصل خواهد بود. رقم قرارداد هم به شکلی است که به مراتب بیشتر از حضور در استقلال دریافت خواهد کرد. اگر او ۴۰۰ هزار دلار هم دریافت کند، به ریال دستمزدش برای یک فصل نزدیک به ۵ میلیون خواهد بود. تازه علاوه بر این آپشن‌هایی هم در قرارداد گنجانده می‌شود که امتیازاتی به همراه دارد. همه شواهد از انتقال قطعی منتظری به الشحانیه خبر می‌‎دهند.

از خوزستان و از تبریز هم خبر می‌رسد پژمان منتظری در آخرین مذاکراتی که به باشگاه فولاد و تراکتورسازی تبریز داشته، اعلام کرده با یک باشگاه قطری به توافق رسیده و فصل آینده در این کشور توپ می‌زند. او گفته اگر به هر دلیلی این معامله به هم بخورد، در آن صورت به ایران بازمی‌گردد و پیشنهادات ایرانی خود را بررسی خواهد کرد. پژمان اگر به الشحانیه ملحق شود شک نکنید فصل بعد با قدرت و با پیشنهاد بهتر به استقلال ملحق می‎شود! این اتفاق بارها و بارها رخ داده و هیچ بعید نیست پژمان هم تابستان بعدی بازگردد تا با پیراهن استقلال برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین