کد خبر: ۵۹۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

چگونه به سادگی آب خوردن یک سایت عالی درست کنیم؟

افراد امروزه پیش از هر کاری وقتی بخواهند با شما و کسب و کارتان آشنا شوند، جستجویی در اینترنت خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

این روزها راه اندازی یک وب‌سایت یکی از لازمه‌های اصلی هر کسب و کار و شروع هر شخصی به زندگی حرفه‌ای و قرار گرفتن در مسیر موفقیت است، تفاوتی ندارد که یک شخص حقیقی یا حقوقی هستید، شما نیاز به راه‌اندازی یک سایت برای معرفی دقیق خود و یا کسب و کار خود خواهید داشت.

اگر وکیل، دکتر، مهندس، دانشجو و... هستید می توانید یک وب سایت به نام و مشخصات خود راه اندازی کنید و در مورد خودتان، بیوگرافی تان و توضیحاتی ارائه کنید و در این صورت قطعا نیاز به طراح سایت خواهید داشت. طراحان سایت هزینه گزافی را برای این کار از شما دریافت می‌کنند و قطعا وقتی قیمت‌ها را بشنوید، از این کار پشیمان می‌شوید. در صورتی که اشتباه بزرگی است و راه‌اندازی وبسایت در عصر امروز اهمیت ویژه‌ای دارد، افراد امروزه پیش از هر کاری وقتی بخواهند با شما و کسب و کارتان آشنا شوند، جستجویی در اینترنت خواهند داشت. البته که طراحی سایت توسط خودتان نیز دردسرهای خاص خود را دارد و پس از چند بار تلاش احتمالا با مشکلات زیادی مواجه شده و خسته می‌شوید.

چگونه به سادگی آب خوردن یک سایت عالی درست کنیم؟

طراحی وب‌سایت بدون کدنویسی

سرویس‌های زیادی هستند که ادعا می‌کنند می‌توانید توسط ابزارهایی که در اختیارتان قرار می‌دهند، وب‌سایتی را از صفر به صورت حرفه‌ای طراحی و در نهایت روی اینترنت قرار دهید، در صورتی که چنین نیست و بسیاری از آنها مشکلات خاص خود را دارند و شما نتایج لازم را پس از استفاده چند ماهه کسب نمی‌کنید.

سایت ساز وبزی قصد دارد تحولی در این زمینه ایجاد کند، در این مسیر موفق بوده است و شما می‌توانید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می‌گیرد، هم اکنون و در عرض چند دقیقه وب‌سایت اختصاصی خود را طراحی کنید.

ثبت‌نام آسانی را انجام داده، وارد پنل کاربری خود می‌شوید، هفت روز هم برای اطمینان بیشتر می توانید از خدمات این وب سایت استفاده کنید و در نهایت وقتی از امکانات مطمئن شدید و متوجه شدید این همان چیزی است که می خواستید، امکانات حرفه‌ای‌تر را استفاده کنید.

طراحی کلی سایت بدون یک خط کدنویسی و درست مانند طراحی یک پازل انجام می‌شود، رنگ‌ها، متن‌ها، فونت‌ها، تصاویر و بخش های مختلف سایت را با چند کلیک ساده و درگ طراحی می کنید.

طراحی آسان سایت مطابق سئوی گوگل

سئوی گوگل بسیار مهم است، وقتی سایتی دارای مشکل در کدنویسی، چند رسانه ای، محتوا و نوع طراحی و ساختار قالب باشد قطعا امکانات آن مناسب کاربران نخواهند بود و سئوی گوگل نیز خیلی سریع آن را رد می کند، یعنی سایت شما در نتایج به دیده نشده و یا این که به ندرت دیده می شود.

همین طور بخش کدنویسی وب سایت مواردی را لازم دارد که سایت شما بهتر و آسان تر و بدون خطا توسط ربات‌های جستجوگر گوگل شناخته شود. بنابراین گوگل مهم تر از چیزی است که فکرش را می کنید، وبزی این اطمینان را به شما می دهد که سایت و خروجی نهایی شما کاملا مطابق استاندارد های گوگل انجام می شود و سئوی هر سال روی بخش کد نویسی که شما نمی بینید اعمال می شود.

مورد مهم دیگر در مورد یک وب سایت، Load Time و یا همان سرعت لود و بارگذاری است، اگر این میزان بیش از 2 ثانیه باشد 70 درصد کاربران وب سایت شما را ترک می کنند، در نتیجه از یاد نبرید که وبزی این سرعت را حفظ می کند، سایت شما در اندک زمانی درست مانند بزرگ ترین وب سایت های پارسی و خارجی لود می شود.

طراحی وب‌سایت ریسپانسیو در وبزی

وب سایت ریسپانسیو و یا همان واکنشگرا، دارای قالبی خواهد بود که وقتی صفحات را روی تبلت، موبایل های هوشمند و رزولوشن های مختلف جستجو می‌کنید، بدون هیچ مشکلی و نیاز به بزرگ نمائی می‌توانید مشاهده کنید، فراموش نکنید که قالب ریسپانسیو یکی از مهم‌ترین ارکان سئوی سایت توسط گوگل است و اگر سایت شما چنین امکانی نداشته باشد، عملا 60 درصد کاربران خود را از دست می‌دهد و در جستجوی گوگل نیز به مراتبط رتبه پایین‌تری خواهد داشت.

شما نباید هیچ بازدیدکننده‌ای را از دست دهید و این قانون اینترنت و وب‌مستر‌ها است، کل کار طراحی سایت در وبزی درست مانند یک طراحی پوستر ساده در نرم‌افزاری مانند فتوشاپ انجام می‌شود. البته که کلیت کار به مراتب آسان‌تر از یک طراحی پوستر خواهد بود، ابزارها در دسترس شما است و با کلیک روی هر کدام از آن‌ها به پروژه وب‌سایت خود اضافه می کنید.

همین طور برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از روش‌های ارتباطی از جمله تماس تلفنی با تیم پشتیبانی، چت و همین طور ایمیل استفاده کنید.

راه اندازی وب‌سایت با قالب آماده

شما می‌توانید قالب های آماده زیادی را در وبزی مشاهده کنید که مناسب کار شما خواهند بود، امکان جستجو بر اساس دسته بندی نیز وجود خواهد داشت، مثلا اگر صاحب یک رستوران هستید و ترجیح می دهید صاحب وب سایتی مرتبط با آن باشید، همین حالا وارد وبزی شوید و با چند مرحله ساده و کلیک، ثبت نام را انجام داده و سایت را طراحی و لینک خروجی بگیرید.

همین طور اگر هنوز هم نقطه تاریکی در ذهن شما وجود دارد و می خواهید در مورد امکانات سایت بیشتر بدانید، می‌توانید وارد بخش آموزش‌های تصویری و متنی و همین طور کارگاه یادگیری وبزی شوید.

پشتیبانی نیز کاملا رایگان انجام خواهد شد و در ادامه این مسائل باید عرض کنیم که UI و UX سایت شما کاملا قدرتمند و قابل رقابت با سایت‌هایی خواهد بود که کدنویسی و اسکریپت سازی اختصاصی دارند. موردی که در بیشتر سرویس‌های وب سایت ساز دیده نمی‌شود و در حال حاضر در وبزی کاملا اصولی رعایت شده است.

سایت شما پس از طراحی و راه اندازی و تست نهایی خیلی زود توسط ربات‌ها و خزنده‌های گوگل ایندکس خواهد شد.

طراحی سایت بهینه بدون برنامه نویسی

سایت هایی که شما در وبزی طراحی می کنید تمامی استانداردهای کدنویسی و طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری را دارا هستند، چند روز از نسخه آزمایشی استفاده می‌کنید و در نهایت برای تکمیل کار و همین طور اتصال به دامنه اختصاصی شما مانند yoursite.ir می‌توانید پلن مورد نیاز خود را خریداری کنید.

پس از خرید در هر لحظه اگر مشکلی روی وب سایت شما به وجود آمد در اندک زمانی پشتیانی وبزی به آن رسیدگی خواهد کرد.

فضای هاست نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که کیفیت بالایی نیز دارد و همین طور سایت شما در برابر نفوذها نیز به هیچ عنوان آسیب‌پذیر نیست و کاملا قدرتمند عمل می‌کند.

همچنین در صورتی که قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید می‌توانید فروشگاه ساز وبزی را تهییه نمایید. نمونه کارهایی نیز برای اعتماد بیشتر در دسترس شماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین