کد خبر: ۵۹۶۵۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

«لیدا کاوه» کجاست؟+عکس

«من شارژ ندارم، تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم، نگران نباش.» این جمله کوتاه آخرین پیام یک خواهر به خواهر دیگر است. حالا ۴ روز از آن نیم ساعت می‌گذرد. لیدا به خانه بازنگشته، اثری از او نیست و کسی نمی‌داند او کجاست!
«لیدا کاوه» کجاست؟+عکس
آفتاب‌‌نیوز :

«اصلا جون ندارم، اگه میلاد نور بسته باشه جای دیگه‌ای نمیرم و بر می‌گردم خونه.» و این آخرین تماس لیدا با یکی از دوستانش بوده، تلفن همراه او از روز حادثه خاموش است. روز جمعه ۳۱ خرداد ماه، دختر جوانی حوالی سعادت‌آباد و شهرک غرب گم شده است. او برای چاپ یک عکس روی تخته شاسی از خانه خارج شده و هنوز به خانه برنگشته است. گفته می‌شود که آخرین تصویر از «لیدا کاوه» در دوربین‌های مجتمع میلاد نور ضبط شده است. خانواده لیدا حدس می‌زنند که او احتمالاً در راه برگشت به سمت میدان صنعت رفته تا از انجا به سمت سعادت آباد حرکت کند، که در این مسیر توسط یک خودرو عبوری ربوده شده است. خانواده نگران لیدا به همه بیمارستان‌ها، کلانتری‌ها و پزشکی قانونی سر زده‌اند. تصاویر لیدا را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند اما تا کنون هیچ کجا اثری از او نیافته‌اند.

مقصد لیدا کجا بود؟

خواهر «لیدا کاوه» در گفت‌وگو با رکنا گفته است که خواهرش حدود ساعت حدود ۱۲:۱۵ روز جمعه بود برای چاپ یک عکس روی تخته شاسی از خانه خارج شد. به گفته وی لیدا ابتدا برای چاپ عکس به سعادت آباد رفته، اما، چون عکاسی بسته بوده به شهرک غرب مراجعه کرده است.

«لیدا کاوه» کجاست؟+عکس

خواهر لیدا می‌گوید: ساعت ۲ ظهر بود که یک پیام از لیدا برایم ارسال شد، او نوشته بود، «من شارژ ندارم، تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم، نگران نباش.» به همه چیز فکر می‌کردم به جز اینکه قرار است دیگر خواهرم را نبینم. شب بود که به خانه برگشتم، اما لیدا هنوز به خانه برنگشته بود، نگرانش شدم، با گوشی تلفن همراهش که تماس گرفتم خاموش بود. دلشوره‌ام هر لحظه بیشتر می‌شد. خیلی ترسیده بودم. با همه دوستانش تماس گرفتم و از لیدا پرسیدم، اما هیچکس خبری نداشت. بعد از ساعت که از ۱۲ شب خانواده لیدا با مراجعه به کلانتری خبر از ناپدید شدن دختر جوان می‌دهند. فردای آن روز پرونده‌ای در خصوص ناپدید شدن «لیدا کاوه» باز می‌شود. حالا مأموران پلیس آگاهی تهران در تلاش هستند تا ردی از او به دست بیاورند.

خانواده نگران دست به دامان فضای مجازی

خواهر لیدا تصویری از خواهرش را در فضای مجازی نیز منتشر کرده است شاید از این طریق بتواند رد پایی از او بیاید. به گفته او چند نفر تماس گرفته‌اند، اما هیچکدام از این تماس‌ها کمکی خانواده نگران لیدا نکرده‌اند، «مثلا یک نفر تماس گرفت و گفت: یک نفر که شبیه لیدا بوده است را پشت فرمان یک پژوی پرشیای سفید رنگ دیده است، اما خواهرم هیچ وقت رانندگی نمی‌کرد.»خواهر لیدا، او را دختری صلح‌جو و میانجی‌گر معرفی کرده و می‌گوید: لیدا آزارش حتی به یک مورچه هم نرسیده بود. او ورزشکار بود، یک دوچرخه سوار حرفه‌ای.

مراقب کلمات باشیم!

خواهر لیدا می‌گویند شنیدن حرف‌های که می‌گویند او قهر کرده، اختلال حواس داشته بیشتر ما را آزار می‌دهد، این حرف‌ها صحت ندارد، من مطمئن هستم ناپدید شدن خواهرم ماجرای دارد که به زودی متوجه خواهیم شد. پس از گذشت چهار روز بی‌خبری از سرنوشت «لیدا کاوه» بازار شایعات در فضای مجازی داغ داغ است. برخی نوشته‌اند این دختر دوچرخه‌سوار چندین بار به‌خاطر دوچرخه سواری‌اش به اسیدپاشی و مرگ تهدید شده است. برخی دیگر احتمال آدم ربایی را مطرح می‌کنند، اما مسلماً این حدس و گمان‌ها کمکی به پیدا شدن او نمی‌کند.

خانواده «لیدا کاوه» به قدر کفایت از بی‌خبری از او در رنج و نگرانی هستند، کاش با پیش‌داوری و قضاوت بیش از این خانواده‌اش او را آزار ندهیم و تنها اگر از او اطلاعی داریم با آنها تماس بگیریم.

روزنامه شهروند نیز دیروز گزارشی در این‌باره منتشر کرده بود.

«لیدا کاوه» کجاست؟+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
6
15
اشكال ندارد مردم نان ندارند ولي در عوض امنيت داريم داعش نداريم ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
13
طلب خیر
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
9
5
دزدیده و کشته اند او را .از همان ها که اسید ریختند بر صورت دختران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
2
پیداشدبابا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین