کد خبر: ۵۹۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

کشف ۲۵۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی و کشف ۲ تن و ۵۰۹کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس در شهرستان مهرستان خبر داد.
کشف ۲۵۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان مهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی مهرستان در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و تیم‌هایی از مأموران انتظامی خاش همراه بود با یک سری کار گسترده میدانی صبح روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان مهرستان بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن قاچاقچیان در منطقه کمین پلیس، درگیری مسلحانه با آنان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از ۲ ساعت درگیری سرانجام با آتش پرحجم پلیس؛ اعضای این باند با رها کردن محموله مواد مخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به هلاکت یکی از اعضای این باند مسلحانه قاچاق عنوان کرد: در این رابطه ۲ عضو این باند دستگیر و در پاکسازی از منطقه و خودرو وانت ۲ تن و ۲۶۰ کیلو و ۵۷۰ گرم تریاک، ۲۲۳ کیلو و ۵۷۰ گرم حشیش ،۱۰ کیلو و ۵۸۰ گرم مرفین ،۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم سایر مواد مخدر، سه قبضه اسلحه کلاش، پنج تیغه خشاب حاوی ۱۴۸ فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه کمرشکن ساچمه زنی، یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۵ فشنگ کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دیگر اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس قاچاقچیان مواد مخدر در امان نخواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین