کد خبر: ۵۹۶۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

قیمت سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته ارزان شده است و بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هم امروز قیمت ارز را نسبت به روزهای گذشته کاهش دادند.ا
آفتاب‌‌نیوز :

امروز تا ساعت ۱۷:۳۰، سکه تمام بهار طرح قدیم در بازار، بدون تغییر نسبت به روز سه‌شنبه، چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت داشت. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم به چهار میلیون و ۶۲۵ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۶۰ هزار تومان ارزان شده است.

نیم‌سکه نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت، دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد. ربع سکه هم یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز افزایش داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

دلار عقب نشست

بانک‌ها امروز قیمت ارز را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۷۲۰ تومان بود، امروز با کاهش همراه بوده و به ۱۲ هزار و ۶۲۵ تومان رسیده است.

همچنین شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۳۳۷ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز حدود ۲۵۰ تومان کاهش داشته است. هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۶ هزار و ۱۳ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۵ هزار و ۵۸ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌فروشند که این نرخ‌ها نیز نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین