کد خبر: ۵۹۶۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

فرمانده نیروی دریایی سپاه: با هیچکس تعارف نداریم/ هرگونه تهدید و تجاوز را با قاطعیت پاسخ می دهیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد پیشرفته امریکایی ها توسط دلاورمردان سپاه، گفت: هرگونه تهدید و تجاوز را با قاطعیت پاسخ می دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار پاسدار علیرضا تنگسیری روز پنجشنبه در نشستی صمیمی با ائمه جمعه و جماعت اهل سنت هرمزگان اظهار داشت: دنیا باید بداند که ما در صیانت و حراست از حریم دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی با هیچکس تعارف نداریم.

وی بیان داشت: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز بیش از گذشته در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و وحدت میان مردم و آمادگی بالای دفاعی نیروهای مسلح، افزون تر می شود.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت میان شیعه و سنی، افزود: نشست صمیمی امروز حامل این پیام است که همه ما مقتدرانه و با هدایت های مقام معظم رهبری، برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش های دینی و اسلامی در کنار یکدیگر قرار داریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تلاش های سپاه برای مقابله با صید ماهی به شیوه ترال و دفاع از حقوق صیادان بومی منطقه، گفت: با تلاش های صورت گرفته، صیادان همچون گذشته می توانند به صید و صیادی بپردازند.

دریادار تنگسیری در این نشست تشکیل معاونت بسیج دریایی در نیروی دریایی سپاه را فرصتی گران بها برای استفاده از ظرفیت مردم بومی و عاملی برای وحدت آفرینی هرچه بیشتر شیعه و سنی در استان‌های ساحلی و مرزنشین دانست.

در این نشست علمای اهل سنت از تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از میهن اسلامی تقدیر و تشکر کردند و آمادگی خود را برای حضور و همکاری با برنامه‌های نیروی دریایی سپاه اعلام داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین