کد خبر: ۵۹۶۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

یک کشته و ۳ مصدوم بر اثر واژگونی ۴۰۵ /جاده مرگ «دیر- بردخون» باز هم قربانی گرفت

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو 405 در محور ساحلی دیر به بردخون یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.
یک کشته و ۳ مصدوم بر اثر واژگونی ۴۰۵ /جاده مرگ «دیر- بردخون» باز هم قربانی گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

حسین ناظمیان‌پور عصر امروز اظهار داشت: ساعت13:15 امروز یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور بردخون به دیر حوالی روستای «نرکوه» واژگون شد.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه این خودرو چهار سرنشین داشته است،افزود: به محض اطلاع از این حادثه سه دستگاه آمبولانس از دیر ، بردخون و دروداحمد به منطقه اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه یک نفر جان باخت، بیان کرد: سه سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند که به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اعزام شدند.

ناظمیان پور یادآور شد: مصدومین این حادثه از نواحی سر، صورت و اندام‌ها دچار تروما شده بودند که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

وی یادآور شد: پیش از این در سه ماهه نخست سال جاری در مسیر ساحلی دیر به بردخون 28 مورد تصادف و واژگونی خودرو با 46 مصدوم و هفت نفر فوتی اتفاق افتاده است که از این حیث این محور کشنده‌ترین جاده طی این مدت در شهرستان دیر بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین