کد خبر: ۵۹۷۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶

افتخاری: مربی خارجی باید با شرایط اقتصادی ما هماهنگ باشد/ برگزاری جام جهانی را به پیست دادیم

رئیس فدراسیون اسکی گفت: با چند مربی خارجی وارد مذاکره شده‌ایم اما هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چون باید افرادی را پیدا کنیم که با شرایط مالی ما هماهنگ باشند.
آفتاب‌‌نیوز :

جام جهانی اسکی روی چمن قرار است اواخر مردادماه در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دیزین برگزار شود.

سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی درباره میزبانی ایران و پیش‌بینی‌اش از حضور کشورهای خارجی در این مسابقات، گفت: با توجه به اینکه این مسابقات مرحله فینال جام جهانی به شمار می‌رود پیش‌بینی ما این است 7-8 کشور خارجی حضور داشته باشند. ما به تازگی در سایت فدراسیون جهانی مسابقات را اعلام کرده‌ایم و یک ماه کشورها فرصت دارند آمادگی خود را اعلام کنند.

وی درباره اینکه آیا برای برگزاری مسابقات اسپانسر پیدا کرده‌اید، اظهار داشت: ما در تلاش هستیم این مسابقات را به پیست واگذار کنیم بنابراین همه چیز در اختیار پیست خواهد بود ما هم به عنوان فدراسیون نظارت داریم و هر کمکی از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم. این موضوع هم به نفع ماست هم اسپانسر.

رئیس فدراسیون اسکی در ادامه صحبت‌هایش درباره جذب مربی خارجی برای ماده‌های مختلف آلپاین، صحرانوردی و اسکی کوهستان، عنوان کرد: ما با چند مربی خارجی وارد مذاکره شده‌ایم. برای آلپاین مربیانی از صربستان، اتریش و اسپانیا، برای صحرانوردی مربیانی از فنلاند و اسلواکی و برای کوهستان 2 مربی از هلند را مد نظر داریم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا مسئله مالی باعث شد تا هنوز به نتیجه لازم نرسید، خاطرنشان کرد: باید افرادی را پیدا کنیم که به وضعیت مالی ما بخورد. باید چانه بزنیم، با توجه به وضعیت دلار این موضوع تاثیر مستقیم خود را گذاشته است. تلاش ما این است تا پایان تیرماه تصمیم نهایی را بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین