کد خبر: ۵۹۷۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

رژیم صهیونیستی: رهبری فلسطین تغییر می‌کند/آنچه در بحرین رخ داد، پایان یک دوره بود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: کنفرانس اقتصادی که هفته گذشته در بحرین برای بررسی سرمایه‌گذاری‌ها در اراضی فلسطین برگزار شد، حاکی از پایان یک دوره کامل است.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آنچه هفته گذشته در بحرین رخ داد، از پایان یک دوره خبر می‌دهد و اینکه همکاری‌های چشمگیری درباره مسائلی وجود دارند که در راستای منافع همه طرف‌ها هستند.

این وزیر اسرائیلی گفت: متأسفانه تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس بحرین غایب بود و فکر می‌کنم این اشتباهی از جانب آنها بود.

وی افزود: شاید من موضع‌گیری شخصی خودم را درباره همکاری‌ها و تعامل با اسرائیل داشته باشم اما فکر می‌کنم این مساله تغییر خواهد کرد زیرا رهبری فلسطین تغییر می‌کند و رویکرد آن نیز تغییر خواهد کرد.

بحرین در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن گذشته میزبان کارگاهی اقتصادی با عنوان "صلح برای شکوفایی" بود که با پیشنهاد آمریکا در چارچوب طرح صلح پیشنهادی این کشور برای خاورمیانه معروف به "معامله قرن" برگزار شد. این کنفرانس از سوی تمامی گروه‌های سیاسی فلسطین تحریم شد.

با گذشت چند روز از برگزاری این کنفرانس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سفری به ابوظبی با یکی از مسؤولان عالی رتبه امارات درباره مساله عادی‌سازی گفت‌وگو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین