کد خبر: ۵۹۷۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

آشنا: امیدوارم شاهد حضور تماشاگر زن در استادیوم‌های فوتبال باشیم

مشاور رئیس‌جمهوری کشورمان ابراز امیدواری کرد حضور بانوان در وررزشگاهها و بخصوص استادیوم‌های فوتبال مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به  گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، لیگ ملتهای والیبال در استانهای آذربایجان غربی و اردبیل اواخر خرداد ماه و اوایل تیرماه برگزار شد که در پی آن حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در نامه ای به حسن روحانی ضمن با شکوه توصیف کردن این رویداد، هیجان، شور و نشاطی ناشی از آن در سطح استان های اردبیل و آذربایجان غربی را بسیار مهم عنوان کرد.

وی در ادامه حضور بانوان و خانواده ها در ورزشگاهها را از دیگر ویژگی های مثبت این مسابقات عنوان کرد و توضیح داد: بانوان در این مسابقات با کمترین مساله و حاشیه، حضوری باشکوه و عزتمندی را به نمایش گذاشتند.

در ادامه مشاور رییس جمهوری توصیه کرده که این تجربه به عنوان نمونه ای برای فراگیری حضور بانوان در وررزشگاهها و بخصوص استادیوم های فوتبال مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری انتخاب دو استان شمال غرب کشور برای برگزاری این مسابقه را نشانه ای از حسن سلیقه و تدبیر عقلایی مجموعه وزارت ورزش و مسوولان فدراسیون والیبال برای برگزاری مسابقه در استانهای مرزی با حضور هموطنان آذری دانست و تاکید کرد: از بعد بین المللی نیز این اقدام توانست نظم، ترتیب و امنیت این دو مرکز استان در مرزی ترین مناطق کشور را در رسانه های بین المللی به بهترین شکل منعکس کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین