کد خبر: ۵۹۸۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

چرا مجلس خبرگان واکنشی به تحریم رهبری از سوی آمریکا نشان نداد؟

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم رهبری از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا آنقدر وقیحانه است که ارزش پاسخ دادن ندارد.
چرا مجلس خبرگان واکنشی به تحریم رهبری از سوی آمریکا نشان نداد؟
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به اقدام سخیفانه ترامپ در خصوص تحریم رهبر معظم انقلاب گفت: مجلس خبرگان رهبری همیشه پشتیبان ولایت فقیه است اما اگر در این موضوع بیانیه ای صادر نکرده و واکنشی نشان نداده به خاطر آن است که این اقدام مذبوحانه را قابل پاسخ دادن نمی داند.

وی با بیان اینکه این اقدامات هیچ تاثیری در کاهش عظمت جایگاه رفیع رهبری در داخل و خارج از کشور ندارد، افزود: ترامپ فرد غیر متعادلی است که فکر می کند می تواند با این رفتارهای بی‌ادبانه، شأن والای مقام ولایت را خدشه دار کند.

آمریکا در یکی از آخرین اقدامات ایران ستیزانه خود رهبر انقلاب اسلامی رادر لیست تحریمهای خود قرار داد اقدامی که به نظر می رسد بیش از اینکه کارکرد عملی داشته باشد باهدف اقدامی تبلیغاتی است. به نظر می رسد این اقدام و همچنین تحریم فرماندهانی که در ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا در حریم هوایی ایران مشارکت داشتند، واکنشی از سر استیصال به قاطعیت ایران در دفاع از تمامیت ارضی و منافع ملی خود می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین