کد خبر: ۵۹۸۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

دردسر های عشق تلگرامی برای یک زن/شقایق به مردی که با و رابطه داشت گفته بود مطلقه است

اسفند سال ۹۷ مرد جوانی به نام محمد فیلم رابطه پنهانی شقایق با یک مرد غریبه را نزد پلیس رو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

این مرد که به شدت ناراحت بود، گفت: مدتی بود به رابطه پنهانی همسرم با یک مرد غریبه پی برده بودم .دیشب فهمیدم آن ها با هم قرار گذاشته اند. به همین خاطر صبح وقتی به بهانه رفتن به محل کارم از خانه بیرون رفتم، مقابل در خانه ماندم و کشیک دادم.

من به محض این که پسر غریبه وارد خانه شد با دوربین فیلم برداری به خانه رفتم . من پسرغریبه را که در حمام خانه پنهان شده بود پیدا کردم و از او و کاپشنش که روی مبل انداخته بود فیلم گرفتم.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد شقایق و دوست پنهانی اش به نام امیر بازداشت شدند. آن ها ادعا کردند فقط در فضای مجازی با هم رابطه داشته اند .

در حالی که آن ها با قرار وثیقه آزاد بودند دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند . در ابتدای این جلسه شقایق اتهامش را قبول کرد و گفت: شوهرم صاحب یک مغازه بود از صبح تا شب سر کار بود و به من و دو فرزندم هیچ توجهی نمی‌کرد. من کمبود محبت داشتم به همین دلیل ساعت های زیادی را در فضای مجازی می گشتم .تا این که در تلگرام با امیر آشنا شدم .من آن روز او را به خانه مان دعوت کردم و قرار بود با هم صحبت کنیم که شوهرم سر رسید. حالا پشیمانم و می دانم اشتباه کرده ام. به همین خاطر از دادگاه تقاضای بخشش دارم.

سپس امیر روبه روی قضات ایستاد و گفت: من دو سال بود از زنم جدا شده بودم .از شهرستان به تهران آمده ام و با ماشین کار می کنم وقتی با شقایق در فضای تلگرام آشنا شدم به من گفت مطلقه است.به قصد ازدواج با او آشنا شدم و اصلا نمی دانستم او شوهر دارد.

در این میان محمد پرینت پیام های رد و بدل شده بین امیر و همسرش را به قضات ارائه کرد که نشان می داد امیر می‌دانست شقایق شوهر دارد . امیر گفت: شوهر شقایق وقتی به رابطه ما پی برد ما را هک کرد و ممکن است خودش این پیام ها را ارسال کرده باشد. با این پاسخ همسر شقایق با اشاره به امیر گفت: این مرد می دانسته همسرم متاهل است اما با او رابطه برقرار کرده است.من حالا زنم را بخشیده ام ، اما همسرم از این که همسایه ها و خانواده های مان به این ماجرا پی برده‌اند بسیار ناراحت است و حتی چند بار دست به خودکشی زده است.

بنابر این گزارش؛در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای شقایق و امیر حکم صادر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین