کد خبر: ۵۹۸۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

اعضای مجمع کشتی مشخص شدند/ غیبت محمد بنا و علیاری!

اعضای مجمع انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شدند.
اعضای مجمع کشتی مشخص شدند/ غیبت محمد بنا و علیاری!
آفتاب‌‌نیوز :

انتخابات فدراسیون کشتی ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود که نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه‌ها برای حضور در انتخابات معرفی شدند. حسن یزدانی، محمد علی گرایی و مریم احمدی نماینده ورزشکاران در انتخابات خواهند بود که البته غیبت مهدی علیاری تنها مدال آور کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بسیار عجیب به نظر می‌رسد چرا که معیار انتخاب ورزشکار در مجامع فدراسیون‌ها نتیجه کسب شده در آخرین مسابقه جهانی است.

در بخش مربیان هم غلامرضا محمدی انتخاب شده است و خبری از محمد بنا نیست. در حالی که هر دوی این مربیان در مسابقات جهانی دوره قبل حضور نداشتند اما از لحاظ افتخارات (کسب ۳ طلا در المپیک لندن) محمد بنا جایگاه بالاتری دارد.

سعید عباسی هم در حالی به عنوان نماینده داوران انتخاب شده که محمد ابراهیم امامی و مصلایی پور دو داور المپیکی که نسبت به عباسی جایگاه بالاتر و سابقه بیشتری دارند، خط خورده اند. عباسی به تازگی المپیکی شده اما سابقه دو داور دیگر را ندارد. امامی در المپیک قبلی تنها نماینده ایران بوده اما جایی در مجمع ندارد.

همچنین تیم‌های بیمه رازی و ستارگان ساری به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخاب شده اند. انتخاب تیم بیمه رازی جای بحث ندارد چرا که قهرمان لیگ و باشگاه‌های جهان در هر دو رشته است اما تیم سینا صنعت ایذه به مراتب پرافتخارتر از تیم ستارگان ساری است. این دو تیم هر دو امسال سوم باشگاه‌های جهان شده اند اما سینا صنعت سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در باشگاه‌های جهان را هم دارد.

اعضای انتخاب شده برای مجمع کشتی به ترتیب زیر هستند:
نماینده ورزشکاران:
۱- حسن یزدانی
۲- محمد علی گرایی
۳- مریم احمدی

نماینده مربیان:
غلامرضا محمدی

نماینده داوران:
سعید عباسی

نماینده باشگاه‌ها:
۱- باشگاه ستارگان ساری
۲- باشگاه بیمه رازی

سایر اعضای مجمع نیز روسای هیات‌ها و نمایندگان ارگان‌های مختلف خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین