کد خبر: ۵۹۸۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

اوج گیری دوباره بیت کوین

سخت تر شدن استخراج بیت کوین باعث صعود مجدد ارزش این ارز دیجیتالی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از کوین دسک، روز گذشته ضریب سختی استخراج بیت کوین با ۱۴.۲۳ درصد افزایش به عدد ۹.۰۶ رسید. این ضریب که از اواسط سال ۲۰۱۸ تاکنون بی سابقه بوده است نشان دهنده آن است که با رالی اخیر بیت کوین در بازارهای جهانی، تمایل معامله گران ارزهای دیجیتالی به استخراج بیت کوین مجدداً افزایش یافته است.

امروز بهای بیت کوین پس از ان که در روزهای اخیر تا ۱۰ هزار دلار نیز کاهش یافته بود به ۱۲ هزار و ۸۸۰.۵۹ دلار رسید تا بار دیگر به قله ۱۲ هزار دلاری برسد. نوسانات شدید بیت کوین باعث شده است تا بسیاری از افراد نسبت به ورود برای معامله این ارز احتیاط کنند چرا که در بازه زمانی ژوئن تا دسامبر ۲۰۱۷ ارزش بیت کوین ۴۰۰ درصد افزایش یافت اما در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال گذشته ارزش آن ۳۰ درصد کاهش یافت.

بیت کوین اکنون حدود سه برابر ارزش ابتدای امسال خود قیمت دارد و اختلاف نظر بین مسیر قیمت آینده آن در بین تحلیل گران بالا است. متی گرینسپن، تحلیل‌گر مؤسسه "ای تور" گفت: بخش بزرگی از صعود اخیر بیت کوین مربوط به افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به ارزهای دیجیتالی با ورود فیس‌بوک به این عرصه است. معامله گران معتقدند با ورود لیبرا آگاهی بیش‌تری درباره این ارزها در جامعه ایجاد خواهد شد.

علاوه بر بیت کوین، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر نیز صعودی بود به گونه‌ای که اتریوم به ۳۱۰.۵۴ دلار، لایت کوین به ۱۱۸.۸۹ دلار، دش به ۱۵۵.۳۸ دلار، نئو به ۱۷.۱۱ دلار، میکر به ۷۳۱.۴۷ دلار، زد کش به ۱۰۱.۷۷ دلار، هایپر کش به ۴.۸ دلار، لیسک به ۱.۵۷ دلار و میکسین به ۲۶۰.۶۴ دلار رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین