کد خبر: ۵۹۹۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 آغاز شد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ آغاز شد و داوطلبان باید تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸ آغاز شد و داوطلبانی که برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری، نسبت به ثبت حداکثر ۱۰۰ رشته‌محل و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

پس از به پایان رسیدن کار انتخاب رشته سیستم به داوطلبان یک کد ۱۵ رقمی ارائه می‌کند اگر داوطلبان این کد را دریافت نکنند یعنی کار انتخاب رشته آن ها تکمیل نشده است.

مجموعا حدود ۴۵۶ هزار و ۸۶۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و از تعداد کل مجاز شدگان به انتخاب رشته ۴٣٢ هزار و ٧۶٧ نفر مجاز به انتخاب رشته در یک کد رشته محل و ٢۴ هزار و ۹۷ نفر مجاز به انتخاب رشته در دو رشته محل هستند.

پس از به پایان رسیدن کار انتخاب رشته سیستم به داوطلبان یک کد ۱۵ رقمی را ارائه می‌کند اگر داوطلبان این کد را دریافت نکنند یعنی کار انتخاب رشته آن‌ها تکمیل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین