کد خبر: ۵۹۹۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

کولاکوویچ: لهستان برای پیروزی به اندازه کافی قدرتمند بود

سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست این تیم مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت ها گفت: حریف به اندازه کافی قدرتمند بود و بهتر از ما عمل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز جمعه برای برگزاری نخستین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ ملت ها به مصاف لهستان رفت و مقابل این تیم با نتیجه ۳ بر یک متحمل شکست شد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از این دیدار و نتیجه به دست آمده در آن گفت: بازی سختی برای ما بود. ما ست اول را بسیار خوب آغاز کردیم و واقعاً در فرم خوبی بازی کردیم اما در ست دوم تیم لهستان دفاع‌های خوبی انجام داد و ما در دریافت‌ها مشکل داشتیم. آن‌ها در ادامه‌ی بازی در سرویس نیز خیلی خوب عمل کردند.

وی افزود: بازی خیلی بزرگی را در دور نهایی لیگ ملت‌ها داشتیم. ما مقابل تیمی مغلوب شدیم که بهتر از ما عمل کرد و به اندازه‌ی کافی قدرتمند بود.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: فردا یک روز تازه برای ما خواهد بود و در انتظار دیدار با برزیل هستیم. این بازی، تعیین‌کننده‌ی تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی خواهد بود.

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله نهایی لیگ ملت ها ساعت ۲:۳۰ بامداد روز شنبه برگزار می شود. برنده این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین