کد خبر: ۵۹۹۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

در سفر حج حتما این وسایل را همراه داشته باشید

سایت صدا استور برای رفاه حال زائران خانه‌ی خدا اقدام به فروش ویژه‌ی بسته‌های مورد نیاز حجاج بیت‌الله الحرام کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

شرایط ویژه‌ی سفر حج باعث شده است که وسایل همراه زائران از اهمیت خاصی برخوردار باشد. این وسایل باید به‌گونه‌ای باشند که ضمن برطرف کردن نیاز مسافران، حمل و نقل آسانی داشته باشند. در طول این سفر معنوی همراه داشتن وسایل ذیل ضروری به نظر می‌رسد.

پاوربانک

از وسایل مهمی که در طول سفر دائماً به آن نیاز پیدا می‌کنید، موبایلتان است و تمام شدن باتری موبایل در مسافرت اصلاً اتفاق خوشایندی نیست. به همین دلیل همراه داشتن پاوربانک لازم است. باید دقت کنید که اگر وسایلی که با خودتان به مسافرت می‌برید بزرگ و یا سنگین باشند، در حمل و نقل و جابجایی به مشکل خواهید خورد. از این رو باید پاوربانکی تهیه کنید که مناسب نیازتان باشد. اگر تنها سفر می‌کنید لازم نیست پاوربانکی با ظرفیت بیش از ۱۰،۰۰۰ میلی‌آمپر همراه داشته باشید. اما اگر همسفر دارید، پیشنهاد می‌شود پاوربانکی با ظرفیت ۲۰،۰۰۰ میلی‌آمپر همراه خود داشته باشید.

سیم شارژر مناسب

سیمی که همراه خود می‌برید باید کوتاه باشد. سیم بلند برای جا دادن در چمدان، کیف و یا جیب اصلاً مناسب نیست. پیشنهاد می‌شود از سیم‌هایی استفاده کنید که بین ۳۰-۹۰ سانتی‌متر طول داشته باشند. حتماً مطمئن شوید سیمی که تهیه می‌کنید کیفیت مناسبی دارد. تمام شدن شارژ تلفن همراه وسط مسافرت چیزی نیست که بخواهید با آن دست و پنجه نرم کنید.

هدفون

مورد بعدی که در طول این سفر همراه داشتنش توصیه می‌شود هدفون بلوتوثی یا هدفون سیم‌دار سبک است. در سفر معنوی حج و زیارت مدینه‌ی منوره، گوش دادن به مناجات‌ها و دعاها بسیار لذت‌بخش است. به همین دلیل همراه داشتن هدفونی که دست و پاگیر نباشد و کیفیت صدای مناسبی داشته باشد لازم است. هدفون‌های بلوتوثی در این شرایط بهترین گزینه به نظر می‌رسند. هدفون‌هایی که در عین کوچک بودن، شارژدهی مناسبی هم داشته باشند و لازم نباشد دائماً شارژ شوند. می‌توانید از هدفون‌های بلوتوث و به خصوص از انواع ایربادها (EarBud) هم استفاده کنید. ایربادها هدفون‌های کاملاً بی‌سیمی هستند که هرکدام از گوشی‌های آن‌ها به طور مجزا کار می‌کند. با توجه به گرمای هوا در کشور عربستان، استفاده از ایربادها که سیم ندارند بیشتر پیشنهاد می‌شود.

سایت صدا استور بسته‌هایی را برای حجاج آماده کرده است که مواردی که در بالا ذکر شد را شامل می‌شوند. این بسته‌ها را می‌توانید با تخفیف ویژه خریداری کنید. برای مشاهده‌ی روی لینک زیر کلیک کنید.

بسته‌های همراه صدا استور ویژه‌ی حجاج

فراموش نکنید همانقدر که همراه داشتن وسایل مناسب در طول سفر کمک‌حالتان است، داشتن وسایل اشتباه آزاردهنده و خسته‌کننده است. مخصوصاً در این سفر که پیاده‌روی زیادی خواهید داشت. طاعات و عبادات قبول، سفر بی‌خطر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین