کد خبر: ۵۹۹۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

بازار داغ تورهای ایرانگردی و تورهای زمینی

آفتاب‌‌نیوز :

با بررسی چندین سایت گردشگری و آژانسهای هواپیمایی که خدمات فروش تورهای مسافرتی را انجام میدهند مانند لست سکند – آنیل پرواز و علی بابا وطبق اعلام سایت توراسکنر ارزانترین تورهای مسافرتی ، تورهای زمینی میباشد که با گران شدن تورهای خارجی در ماه های اخیر تقاضای تورهای ایرانگردی و تورهای زمینی خارجی به مراطب بیشتر از سالهای گذشته شده ، و این موضوع باعث شده تا آژانسهای هواپیمایی نیز تورهای متنوع و خدمات متفاوتی را در این زمینه ارائه دهند که در زیر به شرح آن میپردازیم.

بازار داغ تورهای ایرانگردی و تورهای زمینی

تورهای زمینی خارج از ایران
طبق بررسی سایت توراسکنر مقصد این نوع تورها معمولا کشورهای همسایه ایران میباشند مانند تور زمینی ارمنستان که بسیار ارزانتر از تور هوایی ارمنستان میباشد یا گرجستان – عراق و ترکیه ، البته تورهای زمین ترکیه شامل چند مقصد متفاوت دیگر میشود مانند تور زمینی آنتالیا – تور زمینی استانبول – آنکارا – و... چند شهر دیگر که بسته به زمان و فصل مناسب آن شهر برگزار میگردد.
همچنین بسیاری از شرکتهای خدمات مسافرتی واقع درشهرستانها نیز اقدام به برگزاری این نوع از تورها کرده اند به عنوان مثال تور مسفارتی آنتالیا را به صورت زمینی از شیراز اجرا میکنند و یا تور زمینی ارمنستان را از تبریز اجرا میکنند.

تورهای ایرانگردی
به نقل از سایت anilparvaz.ir که فروشنده بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی میباشد مانند بلیط دبی بلیط مالزی بلیط استانبول ... گفته شده معمولا تورهای ایرانگردی در سالهای گذشته فقط محدود به چند شهر توریستی و زیارتی ایران میشد به عنوان مثال آژانسهای مسافرتی تهران فقط برگزار کننده چند مسیر خاص بودند مانند تور مشهد مقدس – تور کیش – تور قشم – تور شیراز... ولی اخیرا تنوع این تورها بسیار زیادتر شده مانند تور چابهار – تور یزد – تور کرمانشاه – تور اردبیل – تور کاشان – توراصفهان ومسیرهای توریستی دیگر.

تورهای طبیعت گردی
اکوتوریسم یا تورهای طبیعت گردی علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده این گروه از تورها به دلیل قیمت مناسب و زمان برگزاری مناسب و همچنین مفرح بودن و شاد بودن در طول سفر باعث شده تا بسیاری از خانوادها به صورت هفتگی و مداوم یا حداقل هر ماه یک الی دوبار از این نوع تورها و سفرها استفاده کنند. تورهای طبیعت گردی اطراف تهران مانند تورتنگه واشی – تورمرنجاب – دره زمان و ...
تورهای طبیعت گردی معمولا به صورت یک روزه یا یک و نیم روزه برگزار میگردد و در اکثر مواقع در اواخر هفته و روزهای تعطیل برگزار میشود که این امر خود باعث جذب بیشتر افراد به این نوع تور نیز شده.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین