کد خبر: ۵۹۹۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
120 درصد رشد مشترک / ۱۴۰ درصد رشد دقیقه تماشا

انتشار گزارش سالیانه فیلیمو

انتشار گزارش سالانه فیلیمو در وبسایت این سرویس دی او دی، اطلاعات قابل توجهی از صنعت پررونق این روزها یعنی سینما و شبکه نمایش خانگی را ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

فیلمیو یکی از اصلی­ترین فعالان وی او دی ایران است و بیش از چهار سال از فعالیت آن می­گذرد، با این حال میزان رشد هر ساله و به ویژه در سال­های ۹۶ و ۹۷ آن، نشان از گسترش فرهنگ تماشای آنلاین در میان عموم دارد. این گزارش اطلاعاتی با رویکردهای متفاوت از جمله رویکردهای تجاری و سینمایی دارد و برای تشخیص رفتار تماشاگر در شبکه نمایش خانگی راهنمای جامعی است. از جمله اینکه فیلم­ها و سریال­های برتر در شبکه نمایش خانگی چه سلیقه ­هایی را پوشش می­دهند و حتی اگر بعضی بازیگران و عوامل کنار یکدیگر قرار بگیرند، می­توانند پرفروشترین فیلم نمایش خانگی را بسازند.

انتشار گزارش سالیانه فیلیمو

اهمیت دیگر اطلاعات مطرح شده در گزارش فیلیمو به تقسیم میزان تماشا در ابزارهای متفاوت مربوط است. همانطور که قابل پیش­بینی است عموم افراد به تماشای فیلم و سریال روی گوشی موبایل علاقه دارند و البته تماشا بر روی تلویزیون هوشمند هم با ۲۱ درصد تماشا، روند رو به رشدی را نشان می­دهد.

انتشار گزارش سالیانه فیلیمو

همچنین فیلیمو با اعلام رقم تقسیم پهنای باند بر روی شبکه­های اینترنتی، نشان داده است که کاربران تلفن همراه از جمله ایرانسل و همراه اول، بیشتر از ۴۵ درصد ترافیک این سایت را پوشش می­دهند. در این میان ارقام بزرگ و قابل توجهی از جمله تماشای بیش از ۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون دقیقه فیلم و سریال در بازه زمانی خرداد ۹۷ تا خرداد۹۸ نیز در گزارش فیلیمو آمده است که نشان می­دهد بیش از ۱۹ هزار اپیزود فیلم و سریال موجود در شبکه نمایش خانگی فیلیمو با چه میزان تماشا همراه است.

انتشار گزارش سالیانه فیلیمو

 

انتشار گزارش سالیانه فیلیمو

گزارش کامل را میتوانید از این لینک بخوانید.

www.filimo.com/info97

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین