کد خبر: ۵۹۹۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶

دولت 10 هزار میلیارد ریال برای بحران سیل مصوب کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و مدیریت بحران سیل در کشور مصوب شد.
دولت 10 هزار میلیارد ریال برای بحران سیل مصوب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی جمال نژاد عصر شنبه در نشست با منتخبان شیروان همچنین با بیان اینکه کل رقم بودجه امسال هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است اظهار داشت: از این میزان ۶۸۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات، سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها، ۸۲۰ میلیارد ریال سهم کلان شهرها و مابقی برای دهیاران است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد توسعه فضای سبز روستاها در این دولت انجام شده است گفت: نگاه به توسعه روستاها و شوراها بسیار متفاوت شده است، توسعه و ارتقای کشور نیازمند نگاه به روستاها است.

جمال نژاد با اشاره به اینکه اگر بخواهیم کشور را توسعه دهیم توجه به روستاها بسیار ضروری است افزود: حداقل افزایش سهم دهیاران از محل اعتبارات متمرکز و همچنین اصلاح آئین نامه استخدامی و افزایش حقوق و مزایای دهیاران در این دولت در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از ابتدای شروع به کار دهیاری‌ها ۲۰۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است که بیش از ۸۱ درصد آن معادل ۱۵۲ هزار میلیارد ریال مربوط به این دولت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین