کد خبر: ۵۹۹۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

آغاز ثبت نام وام ۲۰ میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان/ ثبت‌نام تا ۳ مرداد

ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج برای ۱۵۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از امروز (یکشنبه) آغاز و به مدت ۱۱ روز ادامه دارد.
آغاز ثبت نام وام ۲۰ میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان/ ثبت‌نام تا ۳ مرداد
آفتاب‌‌نیوز :

ثبت نام مرحله دوم وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای آن دسته از افرادی که عقد آن ها در سال ۹۷ یا در سه ماهه نخست سال ۹۸ ثبت شده باشد، از امروز و همزمان با میلاد مسعود امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳ مردادماه ۹۸ در سایت صندوق به نشانی cspf.ir ادامه خواهد داشت.

وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج برای ۱۵۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان براساس اولویت تعلق خواهد گرفت که پس از احراز شرایط لازم، فقط به حساب متقاضی (بازنشستگان و موظفین (همسر بازنشسته) مشترک صندوق) در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، واریز خواهد شد.

گفتنی است، متقاضیانی که در دور قبل ثبت نام کرده‌اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت اقساط این وام، ۶۰ ماهه با کارمزد سالیانه ۸ درصد است و مبلغ اقساط (اصل +کارمزد) ماهیانه ۴ میلیون ریال خواهد بود که از حقوق فرد متقاضی کسر می شود. همچنین پس از اتمام مهلت ثبت نام، میزان حقوق بازنشسته مورد بررسی قرارگرفته و اولویت بندی بر اساس کمترین میزان حقوق دریافتی بازنشستگی انجام و اسامی ۱۵۰۰ نفر وام گیرنده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل دسترس خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین