کد خبر: ۵۹۹۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷

حمله به خودروی نماینده اصفهان| راننده سالک مورد اصابت گلوله قرار گرفت

افراد ناشناس به خودرو نماینده اصفهان حمله کردند که در این درگیری راننده احمد سالک مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر با اعلام این خبر گفت: خودرو حامل آقای سالک، نماینده اصفهان حدود ساعت ۲۱ امشب توسط دو فرد موتورسوار مورد حمله قرار گرفت که این افراد با خود چاقو حمل می‌کردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ حاجی‌دلیگانی به خبرگزاری ایسنا گفت: در این درگیری تیراندازی با کلت صورت گرفت که یک تیر به پای راننده آقای سالک اصابت کرد و ایشان اکنون در بیمارستان امام خمینی برای مداوا بستری شده است.

حمله افراد ناشناس به خودروی نماینده اصفهان| راننده سالک مورد اصابت گلوله قرار گرفت

به گفته وی، در این درگیری احمد سالک آسیبی ندیده است.

بنا بر اظهار نظر مسئول دفتر احمد سالک در مورد حادثه سو قصد پس از پیاده شدن نماینده اصفهان جهت حضور در برنامه گفت‌گو در شبکه افق، راننده ایشان در حالی که تنها بوده‌اند هنگام خروج از صداوسیما با عده‌ای درگیری شخصی داشته‌اند که منجر به تیراندازی و اصابت تیر به پای وی شده است.

بر این اساس اصلاً احمد سالک در صحنه نبوده و موضوع سوءقصد هم در کار نبوده است.

حجت الاسلام سالک نیز در گفت‌وگو با فارس در رابطه با اصل این ماجرا اظهار کرد: امشب حوالی ساعت 20:30 برای ضبط یک برنامه تلوزیونی در محدوده خیابان لبافی‌نژاد حاضر شدم؛ زمان حضورم، در خیابان‌‌های اطراف صدای تیراندازی هوایی مشکوکی شنیده می‌شد.

نماینده اصفهان در ادامه افزود: در ادامه و پس از ضبط برنامه، صدای چند شلیک در حوالی ساختمان محل حضورم شنیده شده که پس از حضورم در صحنه، متوجه زخمی شدن محافظم از ناحیه ران پا شدم که البته حال وی نیز هم اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد. به گفته شاهدان 2 موتور هر کدام با 2 سرنشین از محل حادثه متواری شده‌اند.

وی در رابطه با این که آیا شما هدف سوء قصد بودید، گفت: بنده در صحنه تیراندازی‌ها حضور نداشتم و در حال حاضر در سلامت کامل هستم؛ در مورد انگیزه این افراد هم هنوز مورد مستندی در دست نیست و موضوع سوء قصد بودن این اتفاق هنوز مورد تأیید نیست.

مسئول دفتر حجت‌الاسلام سالک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره جزئیات وقوع این حادثه اظهار داشت: این حادثه ساعت 8:39 دقیقه امشب در حالی رخ داده است که حجت الاسلام سالک قصد حضور در صداوسیما را داشت.

احمدی افزود: این حادثه در مجاورت یکی از ساختمان‌های صدا و سیما در خیابان لبافی نژاد تهران رخ داده و در جریان آن زمانی که حجت‌الاسلام سالک به داخل ساختمان می‌رود به خودروی وی تعرض شده است.

توضیح پلیس

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت نیز حادثه حمله افراد ناشناس به خودروی نماینده اصفهان را تشریح کرد.

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: حوالی ساعت ۲۱ یک‌شنبه شب در محدوده تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان لبافی‌نژاد، خبر شلیک دو گلوله توسط شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد، گلوله‌ها توسط راننده خودروی پژو پارسی که در کنار خیابان پارک بوده، شلیک شده است. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این فرد راننده یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی است و نماینده در محل حضور نداشت. دو عدد گلوله شلیک شده از اسلحه کمری نیز موجب مصدومیتش از ناحیه پا شده است.

با هماهنگی اورژانس مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد و موضوع از سوی پلیس در حال پیگیری بیشتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین