کد خبر: ۵۹۹۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
نوبخت خبر داد:

۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در خراسان‌ شمالی

معاون رئیس جمهور از در نظر گرفتن ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در خراسان‌ شمالی خبر داد.
۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در خراسان‌ شمالی
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر نوبخت در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در بجنورد برگزار شد، گفت: تفاوت این سفر رئیس جمهور به این استان با سفر گذشته در این بوده که در این سفر ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است. با این اعتبار می‌توان برای ۲۱ هزار و ۹۵۷ نفر شغل ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در ارتباط با آنچه طی سال‌های ۹۲ تا ۹۵ برای این استان صورت گرفته، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی ۱,۹۴۴ میلیارد تومان بوده است. فقط در دو سال ۹۶و ۹۷ مبلغ ۹۸۵ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده است.

وی توضیح داد: اگر متوسط سالانه ۹۲ تا ۹۷ را در نظر بگیریم، ۴۸۸ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی خراسان شمالی اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: در سفر قبلی رئیس جمهور ۲۶ مصوبه با ۶۲۵ میلیارد تومان مصوب شد که ۷۲۴ میلیارد پرداخت شده است، البته برخی از پروژه‌ها نیز به صورت ۱۰۰ درصدی هنوز انجام نشده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طی این سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی از محل منابع عمومی و منابع داخلی دستگاه‌های اجرایی ۴۴ پروژه با اعتبار ۹۳۸ میلیارد تومان مصوب شد.

وی افزود: علاوه بر آن ۷۹۹ میلیارد تومان و ۳۷۰ میلیون دلار از منابع داخلی دستگاه‌های اجرایی قرار است در این استان سرمایه گذاری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین