کد خبر: ۵۹۹۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

پلوسی: قصد ترامپ سفیدپوست کردن دوباره آمریکاست

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اظهارات ترامپ علیه گروهی از قانونگذاران کنگره به سختی انتقاد کرد و گفت: این سخنان بیگانه‌هراسانه بار دیگر تاییدی بر طرح رئیس‌جمهوری آمریکا برای "سفیدپوست کردن دوباره آمریکا" است.
پلوسی: قصد ترامپ سفیدپوست کردن دوباره آمریکاست
آفتاب‌‌نیوز :

 نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توییتری نوشت: زمانی که دونالد ترامپ به چهار تن از زنان عضو کنگره می‌گوید تا به کشورهایشان بازگردند، او در واقع تاکید می‌کند که شعارش برای با عظمت کردن دوباره آمریکا علناً درباره سفید کردن دوباره آمریکاست. تنوع ما قدرت ماست و اتحاد ما توان ماست.

به گزارش پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی همچنین نوشت: من اظهارات بیگانه‌هراسی دونالد ترامپ را که هدفش دو دسته کردن کشور است، رد می‌کند. او به جای حمله به اعضای کنگره باید با ما برای سیاست مهاجرتی انسانی که بازتاب ارزش‌های آمریکایی باشد، همکاری کند. این حملات را متوقف کنید. خانواده‌ها به یکدیگر تعلق دارند!

اظهارات پلوسی ساعاتی پس از آن مطرح شد که ترامپ گروهی از قانونگذاران کنگره را هدف انتقاداتش قرار داد. او گفت: به جای اینکه اظهار نظر کنید که دولت ایالات متحده آمریکا باید چگونه اداره شود، برگردید و به درست کردن همان جاهای کاملاً درب و داغان و جرم زده‌ای برسید که از آنها آمده‌اید.

ترامپ در پیام خود نامی از قانونگذار به خصوصی نیاورد اما این اظهارات در بحبوحه یک هفته تنش میان پلوسی و گروهی شامل چهار دموکرات تازه کار این مجلس مطرح شد. این دموکرات‌ها ایلهان عمر، الکساندریا اوکازیو-کورتز، رشیده طلیب و آیانا پرسلی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین