کد خبر: ۵۹۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

جاده هراز از امشب بسته می‌شود

هموطنان در زمان انسداد مسیر یاد شده از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس به شمال کشور سفر کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به ضرورت انجام عملیات ترمیم و بهسازی سیستم های روشنایی در این محور، جاده هراز از ساعت ۲۱ دوشنبه بیست و چهارم تیر ماه بسته می شود.

سرهنگ سیاوش محبی روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انسداد در کیلومتر ۲۰ در محدوده تونل وانا اجرایی می شود و از ساعت ۲۱ دوشنبه ۲۴ تیرماه تا ساعت ۵ صبح سه شنبه ۲۵ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مسیر جایگزین اظهار داشت: هموطنان در زمان انسداد مسیر یاد شده از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس به شمال کشور سفر کنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران از فعالیت گشت های نامحسوس در مسیرهای هراز و فیروز کوه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد سفرهای تابستانه و ترددهای بالا در جاده های شرق استان، تعدادی خودروی سراتو به این فرماندهی تخصیص داده شده است که به صورت نامحسوس و شبانه روزی در سطح محورها فعال خواهند بود.

محبی عنوان کرد: از ساعات اولیه صبح امروز، تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در روزهای آخر هفته فصل تابستان شاهد افزایش سفرها به شهرهای شمالی کشور هستیم، خاطر نشان کرد: هموطنان با توجه مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، پرهیز از شتابزدگی و رعایت سرعت مطمئنه، برنامه ریزی برای استراحت قبل و در حین سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی سفری امن و ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین