کد خبر: ۶۰۰۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

بازیگر نقش «الویس پریسلی» معرفی شد+عکس

«باز لورمن» کارگردان استرالیایی پس از جستجوی فراوان در نهایت بازیگر نقش «الویس پریسلی» خواننده نامدار آمریکایی را انتخاب کرد تا در کنار «تام هنکس» بازیگران اصلی فیلم زندگی سلطان موسیقی راک «اند رول» کامل شود.
آفتاب‌‌نیوز :

پس از مطرح شدن نام گزینه‌هایی چون «انسل الگورت»، «آرون تیلور جانسون»، «مایلز تلر» و «هری استایلز» در نهایت «آستین باتلر» که در فیلم جدید «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو نیز حضور داشته برای بازی در نقش «الویس پریسلی» برگزیده شد.

بازیگر نقش «الویس پریسلی» معرفی شد

پیش از این حضور «تام هنکس» بازیگر برنده اسکار آمریکایی برای بازی در نقش «تام پارکر» مدیر برنامه‌های «الویس» قطعی شده است، فردی که همه جنبه‌های زندگی «الویس پریسلی» را کنترل می‌کرد.

این فیلم که محصول کمپانی برادران وارنر است یک بازه زمانی ۲۰ ساله از زمان ظهور و به شهرت رسیدن «الویس پریسلی» تا تبدیل شدن به ستاره‌ای بی همتا در بستر منظر فرهنگی در حال تحول و عصر معصومیت در آمریکا را به تصویر می‌کشد و نگاه ویژه‌ای نیز به رابطه این خواننده با مدیر برنامه‌هایش «کول تام پارکر» دارد.

«باز لورمن» که پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون «گتسبی بزرگ» را در کارنامه دارد به همراه همسرش «کاترین مارتین» تهیه‌کنندگی این فیلم جدید را بر عهده دارند. «لورمن» در یک بیانیه‌ای درباره پروژه جدید سینمایی‌اش گفت: می‌دانم که ساخت این فیلم بدون انتخاب درست بازیگران ممکن نبود، ما جستجوی کاملی برای پیدا کردن بازیگری انجام دادیم که هم بتواند ویژگی‌های طبیعی و کیفیت صدایی نزدیک به «الویس پریسلی» داشته باشد و در عین حال بتواند شکنندگی درونی این خواننده سرشناس را نیز مقابل دوربین ببرد. پیش از این درباره «آستین باتلر» برای بازی وی در مقابل «دنزل واشنگتن» در تئاتر «مردی یخی می‌آید» در برادوی شنیده بودم و پس از چندین تست و کارگاه‌های اجرایی موسیقی، هم اکنون مطمئن هستم فردی را پیدا کرده‌ام که می‌تواند به خوبی در نقش یکی از مهم‌ترین چهره‌هایی موسیقایی جهان بازی کند.

«الویس آرون پریسلی» (۱۹۷۷- ۱۹۳۵) خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکای قرن بیستم بود. مرگ او در سن ۴۲ سالگی به محبوبیتش بین هوادارانش افزود. او در دوران شکوفا شدن سبک «راک اند رول» به ویژه در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ بر آن حکمرانی می‌کرد، چنان که به «سلطان راک اند رول» مشهور شد. «پریسلی» از سال ۱۹۵۶ به بعد، با اجرای ۴۵ ترانه که از هر کدام از آن‌ها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و همچنین بازی در ۳۳ فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها، موفقیت اقتصادی رکوردشکنی را کسب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین