کد خبر: ۶۰۰۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

نوبخت: دغدغه ما اين است كه ميزان اتكا به منابع نفتی به صفر برسد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ضرورت انجام اصلاحات ساختاری بودجه اظهار داشت: دغدغه ما اين است كه چگونه برنامه‌ريزی كنيم كه ميزان اتكا به منابع نفتی به صفر برسد و اين امر امكان‌پذير نخواهد بود مگر آن كه سند مالی قوی و همه‌جانبه‌ای تنظيم كنيم.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشوردر جمع معاونان، مدیران و کارکنان این سازمان و سازمان‌های تابعه و نیز سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها که از طریق ویدئوکنفرانس، شنونده این جلسه بودند، گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور در میان سازمان‌ها و نهادهای مختلف، با توجه به شرایط حساسی که بر کشور حاکم است، مسوولیت ممتاز و شاخصی دارد و ما باید بتوانیم در این مقطع تاریخی، نقش و مأموریت‌مان را ایفا کنیم.

نوبخت با بیان این مطلب افزود: با توجه به محدودیت منابع امسال باید بتوانیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تدبیر کنیم که منابع و مصارف کشور با هم تناسب داشته باشند.

وی اظهار داشت: من از مجموعه همکارانم در این سازمان و سازمان‌های تابعه و نیز سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان ها قدردانی می‌کنم که با تلاش و اهتمام دلسوزانه‌ای که انجام دادند، خود را در برابر تمام مسایل و مشکلات کشور مسئول می‌دانند و به شایستگی، مأموریت‌های محول را ایفا می‌کنند که باعث مباهات است.

دکتر نوبخت در ادامه اظهارات خود با اشاره به تحریم‌های شدیدی که از سوی دشمنان ملت ایران وضع شده، گفت: بی‌تردید و به یاری خداوند متعال و با اتحادی که بین مردم و مسئولان هست، این روند گذار را با موفقیت طی خواهیم کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه اظهارات خود با اشاره به ضرورت انجام اصلاحات ساختاری بودجه اظهار داشت: دغدغه ما این است که چگونه برنامه‌ریزی کنیم که میزان اتکا به منابع نفتی به صفر برسد و این امر امکان‌پذیر نخواهد بود مگر آن که سند مالی قوی و همه‌جانبه‌ای تنظیم کنیم.

گزارش مذکور حاکی است که در ادامه این مراسم که با هدف تشریح راهبردهای سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود، معاونان و نمایندگان معاونت‌های این سازمان، گزارشی کوتاه از برنامه‌های در دست انجام خود برای سال جاری ارایه کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین