کد خبر: ۶۰۰۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
تبلیغات

دانلود فیلم مطرب و فیلم خارجی دوبله در کاران مووی

فیلم مطرب را می‌توان جزو محبوب‌ترین و البته برترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران دانست که عمر کمی از اکران آن می‌گذرد، اما در همین عمر کوتاه خود توانسته است رکورد پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بعد از فیلم هزارپا را بشکند و این در نوع خود بی‌نظیر است.
آفتاب‌‌نیوز :

فیلم‌های ایرانی را می‌توان جزو محبوب‌ترین آثاری دانست که همواره مورد توجه جامعه هدف خود یعنی ایرانیان بوده است.

در هر برهه زمانی آثار مختلفی از سینمای ایران عرضه شده است که توانسته‌اند به خوبی نظر مخاطبان را به خود جلب نمایند و به محبوبیت چشم‌گیری برسند. برای این برهه زمانی آثار فاخری همچون فیلم مطرب، سریال موچین و... را می‌توان نام برد که در این مطلب قصد داریم این آثار را بررسی نموده و مروری هم بر سینمای خارجی داشته باشیم لذا اگر شما نیز به دانلود فیلم علاقه‌مند هستید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

دانلود فیلم مطرب و فیلم خارجی دوبله در کاران مووی

فیلم مطرب

فیلم مطرب را می‌توان جزو محبوب‌ترین و البته برترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران دانست که عمر کمی از اکران آن می‌گذرد، اما در همین عمر کوتاه خود توانسته است رکورد پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بعد از فیلم هزارپا را بشکند و این در نوع خود بی‌نظیر است. این فیلم تقریبا هر چیزی را که باب میل مخاطبان ایرانی باشد در خود گنجانده است. از صحنه‌های زمان شاهی گرفته تا شکستن تابو‌هایی که در سینمای ایران چندان مرسوم نیست. از طرفی دیگر حضور هنرمندان محبوبی همچون پرویز پرستویی و الناز شاکردوست سبب شده است تا این فیلم به یکی از محبوب‌ترین‌های سینما بدل شود.

دانلود فیلم مطرب و فیلم خارجی دوبله در کاران مووی

این فیلم در حقیقت روایتگر داستان زندگی یک خواننده‌ی کاباره‌ای است که با اوج گرفتن انقلاب ۵۷ از صحنه کنار می‌رود. او که شهرت کافی برای تبدیل شدن به خواننده لس آنجلسی را ندارد ناچاراً به خوانندگی مجالس روی می‌آورد و به همین سبب در ایران می‌ماند تا اینکه اتفاقات جدیدی برای او رخ می‌دهد که همین اتفاقات درون مایه فیلم را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود تا مخاطب پای نمایشگر میخکوب شود.

البته داستان زیبا تنها مزیت این فیلم به حساب نمی‌آید. حضور بازیگرانی همچون محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، پرویز پرستویی و کارگردانی مصطفی کیایی باعث شده است تا این فیلم به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها از نگاه مخاطبان تبدیل شود که به نوبه خود رکورد ۲۰ میلیاردی را برای این فیلم به ارمغان آورد. اگر شما نیز مانند هر کاربر دیگری تمایل دارید تا به تماشای این فیلم زیبا بنشینید هم اکنون می‌توانید اقدام به دانلود فیلم مطرب از رسانه کاران مووی نمایید.

دانلود فیلم مطرب و فیلم خارجی دوبله در کاران مووی

در سال گذشته تعداد قابل توجهی از آثار فاخر در سینمای ایران عرضه شده است که به خوبی توانسته اند نظر مخاطبان را به خود جلب نمایند. همین موضوع سبب شده است تا میزان افرادی که در اینترنت به دنبال دانلود این آثار هستند افزایش یابد و به همین سبب است که این اواخر میزان سرچ کلماتی همچون دانلود سریال هم گناه، دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲، دانلود فیلم چشم و گوش بسته و... در فضای وب ایران رشد چشم گیری داشته است. اگر شما هم به دنبال دانلود این فیلم‌ها هستید توصیه می‌کنیم که تا انتهای این متن با ما همراه شوید چراکه نه تنها قصد داریم شیوه دانلود آن‌ها را به شما نمایش دهیم بلکه قصد داریم تا مروری کوتاه بر آنان داشته باشیم.

دانلود سریال هم گناه و نقد و بررسی آن

دانلود فیلم مطرب و فیلم خارجی دوبله در کاران مووی

سریال هم گناه یکی از سریال‌های محبوبی است که به تازگی بر روی شبکه نمایش خانگی رفته است. این سریال در حقیقت داستان خانواده صبوری را بیان می‌کند که یک خانواده قدیمی و بزرگ هستند که از دیر باز در کار صادرات و واردات گل و گیاه فعالیت داشته اند. آن‌ها همچنان در یک خانه قدیمی و بزرگ در آرامش با یکدیگر زندگی می‌کنند تا اینکه یک جوان زندگی اعضای این خانواده را دست خوش تغییرات می‌کند.

سریال هم گناه را مصطفی کیایی کارگردانی نموده است و در آن بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، سوگل خلیق، حسین امیدی، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد‌رسول صفری، درنا مدنی، محمد موحدنیا و آی‌تک جاوید‌نژاد و... به ایفای نقش پرداخته اند. اگر شما نیز تمایل دارید تا به تماشای این سریال بنشینید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود سریال هم گناه نمایید.

دانلود فیلم خارجی و مرجع مناسب برای آن

فیلم‌های خارجی را می‌توان دسته‌ای دیگر از آثار پر طرفدار در ایران تلقی کرد. این آثار به دلیل گستردگی خود می‌توانند قشر بسیار زیادی از مردم را راضی نمایند و به همین جهت است که مردم تمایل دارند تا اوقات فراغت خود را با تماشای آن‌ها پر نمایند. اما در این بین یک مسئله وجود دارد و آن هم نبود یک مرجع کامل و دقیق برای دانلود فیلم‌های خارجی می‌باشد. اغلب مراجع موجود فاقد یک آرشیو کامل هستند از طرفی دیگر این مراجع فیلم‌ها را آن گونه که مخاطب تمایل دارد قرار نمی‌دهند. به عبارتی کیفیت‌های مناسب آن موجود نمی‌باشد و یا فیلم‌ها فاقد دوبله و زیر نویس هستند. آن دسته از رسانه‌هایی هم که وجود دارند از حجم بسیار زیادی از تبلیغات آزار دهنده برخوردار هستند که مخاطب را در همان بدو ورود دلسرد می‌کنند.

دانلود فیلم مطرب و فیلم خارجی دوبله در کاران مووی

کاران مووی رسانه‌ای است که با هدف رفع این مشکلات تشکیل شده است. این رسانه دارای یک آرشیو بسیار کامل از فیلم‌های خارجی است که با کیفیت‌های مختلف و بصوت دوزبانه وی ا دوبله برای دانلود قرار گرفته اند که این موضوع به نوبه خود توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. نکته دیگری که در رابطه با این سایت وجود دارد عدم وجود تبلیغات آزار دهنده در آن می‌باشد؛ لذا اگر شما نیز تمایل به دانلود فیلم خارجی دارید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
0
فیلم مطرب قابل دانلود نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین