کد خبر: ۶۰۰۱۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

نجفی: اتهام قتل عمد میترا استاد را قبول ندارم| همسرم را به قتل تهدید نکردم+فیلم

شهردار اسبق تهران در ­دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد گفت: اتهام قتل عمد را قبول ندارم؛ هیچ وقت همسر مرحومم را به قتل تهدید نکردم. 
آفتاب‌‌نیوز :

دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی محمدی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

نجفی با حضور در جایگاه و پس از معرفی خود در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه آیا اتهامات خود را قبول دارید یا خیر؟ در دفاع از خود گفت: آنچه که اتفاق افتاده را قبول دارم و توضیح می‌دهم اما اتهام قتل عمد را به هیچ عنوان قبول ندارم و دلایل خود را عرض می کنم.

وی افزود: ۶ ماه قبل از حادثه به این نتیجه رسیدم که زندگی مشترک ما با توجه به عمق اختلافات نمی تواند ادامه یابد. پیشنهاد دادم با توافق جدا شویم و حتی گفتم فرصت بدهد دو یا سه ماه تمام مهریه‌اش را می‌دهم اما قبول نکرد و می‌گفت عاشق من است. من هم ایشان را دوست داشتم ولی با این حجم اختلافات ترسم این بود به نفرت تبدیل شود و سعی شد با برخی از ریش سفیدان و افرادی تماس گرفته و ایشان را به طلاق تشویق کنم اما تعهدی در روز عقد داده بودم که خواست از من اختیار طلاق را به ایشان بدهم که ندادم اما در مقابل دو تعهد دادم و گفتم هر وقت خواستی جدا شوی قبول می‌کنم و هر وقت به این نتیجه رسیدم که جدا شویم با توافق شما انجام شود و نمی‌خواستم زیر قولم بزنم.

نجفی گفت: یک ماه قبل از حادثه به من گفت حق نداری راجع به طلاق حرف بزنی و ارتباطم بیشتر با برادرش بود که اکنون در جلسه حاضر است اما مرحومه تاکید داشت که نه با من و نه با کس دیگری در مورد طلاق حرف نزنم. یک هفته قبل از حادثه تصمیم گرفتیم به خانه بزرگتری برویم و حتی روز اسباب کشی جر و بحث بالا گرفت و رابطه سرد بود. حتی شب قبل از حادثه برادرش در خانه ما دعوت بود و فهمید رابطه ما سرد است. حتی دید که مطالب دوستانه‌ای بین ما رد و بدل نمی‌شود. پس از رفتن آنها دوباره ناسزاگفتن را شروع کرد و حتی ۴ تا ۵ بار در این مدت برخورد فیزیکی داشتیم، در حالی که در طول عمرم با هیچ خانمی برخورد فیزیکی نداشتم و این اتفاق مرا متاثر و افسرده می‌کرد. سعی کردم جواب ندهم و به بهانه خوابیدن حدود ساعت ۱۱ و نیم شب به اتاق خواب رفتم اما ایشان تا ساعت ۳ نیمه شب نمی‌گذاشت من بخوابم و خشمگین بود و ناسزا می‌گفت. همان حوالی بود که به اتاقش رفت تا بخوابد.

 
خبر قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران در تاریخ ۷ خردادماه امسال به تیتر اول رسانه‌های کشور تبدیل شد. شهردار پیشین تهران همان روز خود را به مراجع انتظامی معرفی و به قتل همسر خود اعتراف کرد. چند روز بعد نجفی درباره انگیزه خود از این قتل گفت: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌اش را پرداخت کنم، اما او می‌گفت: می‌خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
4
0
نجفی : قتل عمد را قبول ندارم!!؟؟؟
یعنی 6گلوله عمد نبود؟
کی بود کی بود من نبودم تقصیر آستینم بود؟؟؟؟
برات دلم سوخت ولی ما رو گوش مخملی فرض نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
1
4
عجب دامى براى اين مرد ابرومند پهن كرده بودند !
ونوشه آرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
آدم شدیدا یاد ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین