کد خبر: ۶۰۰۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱

مرگ ستاره آفریقایی با شلیک دو گلوله از سوی مهاجمان

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی در نزدیکی خانه‌اش با شلیک گلوله به قتل رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

دو مرد سوار بر موتور او را در بزرگراهی در ژوهانسبورگ تعقیب کردند و در حوالی ساعت 6 بعد از ظهر روز دوشنبه کشتند.

پلیس اعلام کرده پرونده قتل او را در دست بررسی دارد. تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان از آن دارد که شیشه جلو خودرو «مارک بچلور» با گلوله‌های متعدد سوراخ شده است.

بچلور یکی از معدود بازیکنانی بود که برای هر دو تیم بزرگ آفریقای جنوبی، یعنی کایزر چیفس و اورلاندو پایرتس به میدان رفته بود. او سابقه بازی در تیم ملی را هم داشت. بچلور که مهاجم بود، با تیم پایرتس توانست در سال 1995 قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا شود.

او پیش‌تر گفته بود «اسکار پیستوریوس»، دونده مشهور آفریقای جنوبی او را تهدید به قطع کردن پاهایش کرده بود. آنها بر سر یک زن به نام «سامانتا تیلور» با هم دعوا داشتند. بعدها پیستوریوس به‌دلیل کشتن «ریوا استینکمپ»، نامزدش، به زندان افتاد و بچلور هم در زمان برگزاری جلسات دادگاه او، مرتبا در کنار خانواده استینکمپ حضور می‌یافت.

بازرسان می‌گویند هنوز انگیزه این قتل مشخص نیست و مظنونی را هم پیدا نکرده‌اند.

مرگ ستاره آفریقایی با شلیک دو گلوله از سوی مهاجمان

پیستوریوس در ساعات اولیه 14 فوریه 2013، ریوا استینکمپ را به قتل رساند. پیستوریوس در دستشویی به‌سر می‌برد و از پشت در قفل‌شده، چهار گلوله به سمت ریوا شلیک کرد. او بعدتر گفت که تصور می‌کرد یک نفر دیگر وارد خانه آنها شده به همین دلیل دست به شلیک گلوله زده است.

پلیس اعلام کرده است: «باغبان بچلور در خودرو همراهش بود و ما توانستیم از او به‌عنوان شاهد استفاده کنیم. خوشبختانه او آسیبی ندیده است. تاکنون کسی دستگیر نشده و تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد. به باور ما، هنگامی که او کشته شده همسرش در خانه حضور داشته است. به او از شیشه اتومبیلش بارها شلیک کرده‌اند و او در همان خودرو جان باخته است. انگیزه قتل در حال حاضر مشخص نیست چون هیچ چیزی به‌دست نیامده است و هیچ مظنونی هم پیدا نکرده‌ایم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین