کد خبر: ۶۰۰۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

نیکبخت: استقلال بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داد

پیشکسوت استقلال گفت: مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان تاثیر گذاری را از دست دادند که برخلاف میل باطنی خودشان رفتند.
نیکبخت: استقلال بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داد
آفتاب‌‌نیوز :

«علیرضا واحدی نیکبخت» روز جمعه اظهار داشت: این روزها اخباری درباره پرونده پروپیئچ شنیده می‌شود که امیدوارم ماجرای این بازیکن که برای استقلال کوچک‌ترین بازدهی را نداشت هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

وی افزود: مدیران استقلال اعلام کرده اند خطری این باشگاه را محروم نمی‌کند و امیدواریم چنین موضوعی حقیقت داشته باشد و با اعلام رسمی فیفا پرونده‌ای که در ماه‌های اخیر حسابی هواداران را نگران کرده است برطرف شود.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را از دست داد که می‌توانستند به این تیم در لیگ نوزدهم کمک کنند و تجربه زیادی در سال‌های حضورشان در استقلال داشتند اما متأسفانه اتفاقاتی رقم خورد که از استقلال بر خلاف میل باطنی شأن رفتند.

نیکبخت تصریح کرد: بازیکنانی به عضویت استقلال درآمده اند که در تیم‌های سابق خود عملکرد خوبی داشتند، اما اینکه می‌توانند با پیراهن آبی عملکرد خوبی داشته باشند یا خیر هنوز مشخص نیست و باید تا شروع لیگ نوزدهم صبر کرد اما امیدوارم برای تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد مهره‌های تأثیرگذاری باشند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال در سال‌های اخیر در لیگ برتر به موفقیت نرسیده و همه انتظار دارند تا بتواند با استراماچونی به این ناکامی‌ها پایان دهند و هیچ چیزی جز قهرمانی آنها را راضی نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین