کد خبر: ۶۰۰۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

واکنش نمکی به حاشیه‌ها درباره اظهاراتش در مورد مبارزه با فساد

وزیر بهداشت در واکنش به حاشیه‌های فضای مجازی درباره اظهاراتش در مورد مبارزه با فساد در اینستاگرام خود نوشت: در جهان امروز، صاحبان زر و زور، اسباب رسانه را کارآمدترین سلاح تزویر خود و فریب افکار عمومی می‌شناسند. آنها کارآمدی اسباب رسانه را می‌دانند، لیک پاکیزگی و خصلت حق‌طلبی اصحاب رسانه را نمی‌شناسند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی روز شنبه در صفحه اینستاگرام خود افزود: آن گونه زر و زور و تزویر، سرمستشان کرده است که گروه نادری که در درگاهشان، آنچه می‌خواهند را می‌نگارند، نماینده اصحاب راستین رسانه و صاحبان ارجمند قلم می‌انگارند. غافل‌اند که پیروان صدیق این راه پر ملال و پاسداران این گوهر ناب، برای سیر کردن شکم، قلم نمی‌فروشند که خداوندشان در کتاب آسمانی به قلم و آنچه می‌نگارد سوگند یاد می‌کند.

وزیر بهداشت ادامه داد: برای رضایت زراندوزان و زورمندان، مستمندان و دردمندان را رها نمی‌کنند، چون نیک می‌دانند که راز ماندگاری سطور و جاودانگی جراید، همانا برای مردم نگاشتن و از زبان مردم گفتن است و واقف‌اند که اصحاب زر و زور و تزویر تا بدانجا حمایتشان می‌کنند که تاییدشان نمایند، چون سوار شدند، بر پیاده ترحم نمی‌نمایند و آن گاه که مورد نقد مشفقانه قرار گیرند، خودی نویس‌ها را در دست نگاه می‌دارند و حق نویسان را زیر پای، له می‌کنند.

نمکی نوشت: از آنجا که به لطف حق، سال‌هاست قلم می‌زنم، منزلت این نازنینان گرانمایه را می‌شناسم، سال‌ها پیش در اوج غربت و دلتنگی‌اش، برای یکی از ناب‌ترین‌هایشان سرودم:

مترس از شب تاریک این کویر غریب
مرنج از غم ایام این زمانه پست
کسی که آتش کین می‌زند به خرمن مهر
ز شر دوزخ سوزنده‌اش نخواهد رست
هزار پنجره باز است رو به دشت امید
اگرچه دست پلیدی دریچه‌ای را بست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین