کد خبر: ۶۰۱۰۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

ترامپ خطاب به واشنگتن پست: گزارش‌های شما آزار و اذیت رئیس‌جمهوری است

رئیس‌جمهوری آمریکا از روزنامه واشنگتن پست بابت گزارشی درباره حمله لفظی وی به گروهی از زنان رنگین‌پوست کنگره انتقاد کرد و آن را نمونه‌ای از "آزار و اذیب رئیس جمهوری" توصیف کرد.
ترامپ خطاب به واشنگتن پست: گزارش‌های شما آزار و اذیت رئیس‌جمهوری است
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی با اشاره به تجمع کارولینای شمالی که اخیرا برگزار شد، نوشت: داستان واشنگتن پست درباره سخنرانی من در این تجمع و توئیت‌هایم با ذکر از منابعی ساختگی منتشر شده که اصلا وجود خارجی ندارند. تنها چیزی که مردم درباره آن صحبت می‌کنند، رکورد تعداد جمعیت و تشویق‌های زیاد نسبت به دموکرات‌هاست. 2020 خواهید دید.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ترامپ در یک توئیتر دیگر نوشت: نوشته‌های واشنگتن پست، آزار و اذیت رئیس جمهوری است. آمریکا را بار دیگر بزرگ کنیم.

ترامپ در این توئیت مشخصا ننوشت که اشاره‌اش به کدام داستان در واشنگتن پست است اما کاربران توئیتر به آن مطلبی اشاره کردند که باعث ناآرامی در داخل کاخ سفید شد، پس از آنکه ترامپ به گروهی از زنان رنگین‌پوست کنگره گفت "به همان کشورهای جرم‌خیز خود برگردید که از آن آمده‌اید."

روزنامه واشنگتن پست در مطلب روز شنبه خود، به تلاش‌های دوستان، مشاوران و متحدان سیاسی ترامپ برای حل مشکلاتی اشاره کرد که صحبت‌های او به وجود آورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین