کد خبر: ۶۰۱۰۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

شاخ به شاخ مرگبار موتورسیکلت‌ها در گلستان!

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ کشته در تصادف شاخ به شاخ موتورسیکلت ها در سطح استان داشتیم و هیچ جای کشور چنین تصادفاتی را نداریم.
شاخ به شاخ مرگبار موتورسیکلت‌ها در گلستان!
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مسعود فروزان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: هزینه جرم واقعا پایین است و این موضوع به افراد جرات می دهد، تخلف کنند. حقوق شهروندی و قوانین باید اصلاح شوند تا افراد جرات نداشته باشند، مرتکب جرم شوند.

وی با اشاره به وقوع ۱۹ فقره قتل از ابتدای سال در استان گفت: اکثر این قتلها به خاطر مسائل پیش پا افتاده و اختلافات جزئی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان در ادامه بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر تمام تلاش خود را انجام می دهد. سال گذشته بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در استان کشف و ۵ باند بزرگ مواد مخدر متلاشی شدند.

فروزان افزود: امسال تاکنون بیش از ۳ تن کشفیات مواد مخدر در سطح استان داشتیم. طبق آمارها، ورود مواد مخدر به استان گلستان در سال جاری به صورت ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرمی بوده و دیگر به صورت شبکه‌ای و تناژ وارد استان نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۳ راه اصلی و ۱۲ راه فرعی برای ورود به استان گلستان وجود دارد که ما تنها یک ایست بازرسی مصوب تنگراه را داریم. بر اساس تدابیر اتخاذ شده و برای مبارزه بهتر با ورود مواد مخدر به استان، ایجاد ۴ ایست بازرسی دیگر نیز برای راه‌های استان مصوب خواهد شد.

فروزان بیان کرد: گفته می‌شود استان گلستان سرعتگیرهای زیادی دارد، ما هم با سرعتگیر مخالف هستیم اما جان انسانها برای ما اهمیت زیادی دارد و گاهی مجبوریم به خاطر ضعف های فرهنگی، سلبی عمل کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: باید در امر فرهنگسازی از همه دستگاها و امامان جمعه نیز کمک بگیریم تا شاهد اینگونه تصادفاتی در سطح استان نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین