کد خبر: ۶۰۱۱۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

فوت سه کارگر افغانستانی به‌دلیل گرفتار شدن در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته شدن سه کارگر ایرانی و افغانستانی به‌دلیل گرفتار شدن در چاه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 16:36 عصر امروز یک مورد گرفتار شدن در چاه به آدرس شهرک چهاردانگه، خیابان غفاری به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده استحفاظی آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: یک گروه نجات به همراه دستگاه دمنده هوا به داخل چاه برای ایمن‌سازی است به عنوان نیروی کمکی و به درخواست آتش‌نشانی چهاردانگه به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه در محل حادثه حاضر بودند، تصریح کرد: محل حادثه یک کارگاه رنگرزی چوب بود و کارگران مشغول حفر چاهی در محوطه این کارگاه بودند.

ملکی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از این بود که در عمق 15 متری چاه سه کارگر مشغول کار هستند، خاطرنشان کرد: افرادی که بیرون از چاه بودند می‌گفتند کارگران دقایقی است که به سوالات آنها پاسخ نمی‌دهند و از همین‌رو نگران آنها هستند. فرد نجات‌گر وارد چاه شد و توانست بعد از مدتی تلاش هر سه کارگر را خارج کند.

وی ادامه داد: دو کارگر تبعه کشور افغانستان و حدودا 25 ساله بودند و کارگر سوم نیز ایرانی و حدودا سی ساله بود. پس از خروج کارگران از چاه و معاینه توسط نیروهای اورژانس مشخص شد که متاسفانه هر سه نفر جان خود را از دست داده‌‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین