کد خبر: ۶۰۱۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
تبلیغات

تزیین کیک با خامه در سورپلاس

برای تزیین کیک با خامه، ابتدا باید به رنگ خامه مورد نظر خود فکر کرده باشید. بسته به این که چه نوع تزییناتی برای کیک و مراسم تولد، چون تم تولد، بادکنک‌ها و ... در نظر گرفته و یا می‌خواهید چه رنگ و شکل و شمایلی داشته باشد، انتخاب رنگ، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

اگر تصمیم دارید برای برگزاری جشن تولد یا تبریک تولد یکی از نزدیکان و دوستان خود، دست به کار شده و خودتان به تهیه کیک در خانه بپردازید، خوب است که بهترین ایده‌های تزیین کیک با خامه در منزل را نیز بیاموزید. سورپلاس به عنوان وب سایت حامی جشن‌ها و مجالس، بهترین ایده‌های تزیین کیک در خانه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این ایده‌ها به شما کمک می‌کند که در برگزاری یک جشن تولد، خودکفا شده و همه چیز را خود ترتیب دهید.

همه ما می‌دانیم که درست کردن بخش اسفنجی کیک تولد یا هر کیک دیگری، با استفاده از بسته‌های پودر کیک آماده به راحتی انجام می‌شود. با این حساب حتی اگر شما چیزی در مورد تهیه کیک ندانید، می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل‌های پودر کیک‌های آماده، بخش اسفنجی کیک را به راحتی تهیه کنید. در این صورت تنها مشکل به تزیینات و خامه کاری کیک محدود می‌شود که در این مطلب بر آن هستیم تا چاره‌ای نیز برای این بخش بیندیشیم.

تزیین کیک با خامه در سورپلاس

تزیین کیک با خامه

برای تزیین کیک با خامه، ابتدا باید به رنگ خامه مورد نظر خود فکر کرده باشید. بسته به این که چه نوع تزییناتی برای کیک و مراسم تولد، چون تم تولد، بادکنک‌ها و ... در نظر گرفته و یا می‌خواهید چه رنگ و شکل و شمایلی داشته باشد، انتخاب رنگ، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

معمولا به کیک‌های دارای بخش اسفنجی شکلاتی علاقه‌مند هستیم، اما می‌توان همین کیک‌های اسفنج شکلاتی را با خامه سفید یا رنگ‌های دیگر تزیین نمود.

گام دوم پس از انتخاب رنگ خامه، به ایجاد رنگ آن بازمی گردد. پیش از آن که خامه را زده و آن را آماده کنید، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صورتی که رنگ انتخابی شما شکلاتی باشد، کار ساده بوده و می‌توانید با مخلوط کردن خامه با مقدار لازم پودر کاکائو یا قهوه، رنگ مورد نظر را به دست آورید. از آن طرف اگر رنگ صورتی را برای خامه کیک خود انتخاب کرده اید، می‌توانید از پودر‌های مخصوص رنگی خوراکی استفاده نمایید.

دقت داشته باشید که حتما رنگ خامه را به صورت یکنواخت ایجاد کرده و سپس آن را داخل تیوپ مخصوص خامه کاری بریزید.

شما می‌توانید خامه را روی کیک ریخته و آن را به کمک یک کاردک، به شکلی منظم یا نامنظم پخش کنید. در غیر این صورت می‌توانید به کمک قیف مخصوص خامه، شروع به تزیین کیک نمایید. این تزیینات به شکل گل، ردیف‌های موج دار و ... می‌توانند صورت گیرند.

تزیین کیک با خامه در سورپلاس

تزیین کیک با خامه دو لایه

یکی از بهترین ایده‌های تزیین کیک با خامه را باید تزیینات دو لایه بدانیم. در این حالت، شما از یک لایه خامه پایه برای کیک استفاده می‌کنید. به این ترتیب که به طور مثال پایه خامه را سفید انتخاب کرده و تمام سطح کیک و دیواره‌های آن را با خامه می‌پوشانید. در قدم بعدی رنگ خامه را عوض کرده و با استفاده از قیف، روی خامه اولیه، نقش و نگار مورد نظر خود را ایجاد کنید. اگر در حال آماده سازی کیک تولد هستید، این نقش و نگار دومی، می‌تواند نوشتن اسم کسی که تولد را برای او برگزار می‌کنید یا عباراتی با موضوع تولد مبارک باشد.

خامه کاری در بخش اسفنجی کیک

فراموش نکنید که خامه کاری تنها به تزیین کیک با خامه در بخش ظاهری و رویی آن محدود نمی‌شود و شما حتما باید خامه کاری را در بخش داخلی اسفنج کیک نیز داشته باشید. برای این منظور، بهتر است قسمت اسفنجی کیک را به دو یا سه لایه مجزا تقسیم کنید. به این صورت که بخش اسفنجی کیک را برش از سطح مقطع زده و آن را دو یا سه لایه نمایید. لایه اول کیک را روی سطح مورد نظر خود قرار داده و بر آن به میزان مناسب خامه بمالید. خامه را طوری پخش کنید که به شکلی متناسب روی لایه اسفنجی قرار بگیرد. سپس لایه اسفنجی دوم را روی لایه خامه قرار دهید. اکنون نوبت آن می‌رسد که یک لایه دیگر خامه روی لایه اسفنجی بگذارید. پس از آن زمان تزیین کیک با خامه اصلی می‌رسد و می‌توانید بنا بر طرح و سلیقه خود، تزیین کیک را به انجام برسانید.

یک نکته مهم:زمان بندی آماده سازی و تزیین کیک خود را طوری انجام دهید که حتما حداقل یک تا دو ساعت زمان برای قرار دادن کیک در یخچال، در اختیار داشته باشید. کیک و به ویژه خامه آن، حتما باید در یخچال قرار داده شده و خوب خود را بگیرد. پس از آن کیک خانگی شما، آماده سرو کردن خواهد بود.

تزیین کیک با خامه در سورپلاس

کلام آخر

شما همین طور می‌توانید از شابلون‌های طرح دار، برای ایجاد طرح روی خامه کیک استفاده کنید. از آن گذشته میوه آرایی کیک نیز به شما کمک می‌کند که از یک خامه ساده و بدون طرح، تزییناتی عالی و هیجان انگیز به وجود آورید. در سورپلاس می‌توانید آموزش تهیه کیک تولد و روش‌های تزیین تولد و ... را مطابق جدیدترین الگو‌های روز، دنبال کنید. همین طور بهترین نمونه‌های متن تولد پسرم، تبریک تولد خواهر، مادر، همسر و ... در سورپلاس به اشتراک گذاشته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین