کد خبر: ۶۰۱۴۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
محمدی گلپایگانی گفته "به برکت انقلاب اسلامی تا جایی که امکان بود حق به حقدار برگشت"

رئیس دفتر رهبری: انگلیسی‌ها برای رفع توقیف نفتکش خود واسطه فرستادند و خواهش کردند تا ایران کشتی آنها را آزاد کند| در وجود رهبری ذره‌ای ترس وجود ندارد| اگر کسی آیه یاس بخواند یا ناآگاه است یا خائن| فضای مجازی به پستوی خانه‌های مردم نفوذ کرده؛ خطر جدی است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با تاکید بر این‌که در وجود رهبری ذره‌ای ترس وجود ندارد،‌ گفت: کشوری که زمانی در ایران وزیر و وکیل تعیین می‌کرد، کارش به جایی رسیده که واسطه می‌فرستد و خواهش می‌کند کشتی را آزاد کنید.
رئیس دفتر رهبری: انگلیسی‌ها برای رفع توقیف نفتکش خود واسطه فرستادند و خواهش کردند تا ایران کشتی آنها را آزاد کند| در وجود رهبری ذره‌ای ترس وجود ندارد| اگر کسی آیه یاس بخواند یا ناآگاه است یا خائن| فضای مجازی به پستوی خانه‌های مردم نفوذ کرده؛ خطر جدی است
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد مستضعفان، بیان کرد: مدیر توانمند و متعهد و مکتبی جایگاه خودش را بنا بر نظر مقام معظم رهبری به مدیر توانمند دیگری واگذار می‌کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی بیان کرد: عملکرد چندین ساله سعیدی کیا نشانگر فعالیت‌ها مستمر و مفید به نفع مستضعفان و محرومان بوده است. 21 عنوان خدمات ارزشمندی بنیاد مستضعفان طی 5 سال اخیر داشته است که به واگذاری 82 هزار سند املاک علوی در 16 استان به 267 میلیون مترمربع به ارزش 649 میلیارد تومان اشاره می‌کنم.

وی بیان این‌که رضاخان قلدر این اراضی را به زور به خصوص در شمال کشور تصرف کرده بود، افزود: رضاخان جنون تملک ملک داشت و هر جا جلب توجه می‌کرد با عوامل خودفروخته صاحب را مجبور می‌کرد که ملک را به او هدیه کند. وقتی صاحب ملک مقابل قلدر می‌آمد، رضاخان می‌گفت خیلی ملک خوبی است، جواب باید این می‌بود که پیشکش. اگر اینگونه نبود سرکار صاحب ملک با شلاق و ... بود.

رئیس دفتر رهبر انقلاب با اشاره به این‌که ضرب المثل‌های فارسی ایران خیلی معنی دارد، ادامه داد: وقتی می‌خواهند به چیزی اهمیت ندهند می‌گویند ماست مالی کنید. قرار بود عروس اول رضاخان بیاید دستور داده بود همه خانه‌های مسیر هر چه قطار از جلوی آن رد شود باید دیوارش سفید شود. به روستایی رسیدند مردمی که نه غذایی داشتند و نه پولی برای گچ‌کاری. روستاییان قبل از عبور عروس نقشه ریختند و گفتند دیوار خانه را ماست مالی می‌کنیم. همین کار را کردند. قطار سریع رد می‌شود و با ماست مالی کردن خطر را از خودشان دور کردند.

محمدی گلپایگانی با بیان این‌که رضاخان جنایت‌های بسیاری کرد که یکی از آنها مبارزه با اسلام بود، گفت: رضاخان به قم می‌رفت و پس از آن 40 روز را به ترکیه می‌رفت و تحت آموزش آتاتورک قرار گرفت. به همه حوزه‌های علمیه ضربه‌ زد. حضرت امام (ره) در یکی از خاطراتش گفته بودند؛ یک روز رفتم دیدم یک نفر بیشتر نیست پرسیدم بقیه کجا هستند. گفت از ترس ماموران رضاخان با روشن شدن هوا به باغات اطراف قم می روند با تاریک شدن هوا برمی‌گردند. عزاداری و روضه خوانی در دوران رضاخان غدغن بود.

وی با اشاره به قتل عام مسجد گوهرشاد توسط رضاخان، گفت: در این حادثه هزاران نفر از مردم به شهادت رسیدند. در دوره رضاخان کسی جرات نداشت از خانه با حجاب بیرون بیایند.

وی بیان کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی تا جایی که امکان بود حق به حقدار برگشت. بیشتر این 82 هزار ملکی که به محرومان واگذار شده همان‌هایی است که رضاخان آنها را تصرف کرده بود.

رئیس دفتر رهبر انقلاب با بیان این‌که موجی راه افتاده که محمدرضا شاه مخلوع را تطهیر کنند، اظهار کرد: در روز حمله به مدرسه فیضیه بنده در آنجا بودم، مردم را ضرب و شتم کردن و برخی را از روی پشت بام به پایین انداختند. این یکی از کارهایش بود، جلوی مدرسه فیضیه و آنچه شایسته خودش بود به روحانیت گفت.

محمدی گلپایگانی با اشاره به فساد شدید دوران ظاغوت، گفت: شاه مخلوع نخست وزیری را به یک بهایی داده بود، هویدا 13 سال نخست وزیر این کشور بود. اما انقلاب ریشه این خانواده و نظام شاهنشاهی را از بُن کند. اینها فکر می‌کنند در ایران طرفدار دارند اما کور خوانده‌اند. کسی مانع آمدن آنها به کشور نیست، اینجا از آنها به خوبی پذیرایی می‌شود.

وی با یادآوری این‌که در حکم رهبر انقلاب به رئیس جدید بنیاد مستصعفان ایشان بر استفاده از جوانان انقلابی تاکید کرده‌اند،‌ ادامه داد: این تدبیر "حضرت آقا" برای سال‌های آینده است یعنی جوان‌گرایی. انرژی هسته‌ای را چه کسی درست کرد؛ یک سری جوانی که اهل دعای کمیل بودند و مسجد. دشمن به دنبال فاسد کردن نسل جوان ماست. این فضای مجازی چیست که به پستوی خانه‌های مردم نفوذ کرده است. اینها اقلیتی هستند چیزی نیستند ولی خطر جدی است.

وی با تاکید بر این‌که فناوری در خدمت غارتگری است، بیان کرد: حضرت آقا به جوان‌گرایی اعتقاد کامل دارد چون نسل جوان می‌توان کشور را به جایی برسانند. حضرت آقا تاکید دارند که باید به جوانان پاسخگو بود.

وی ادامه داد: حضرت آقا به آینده بسیار امیدوار هستند، اگر کسی آیه یاس بخواند یا ناآگاه است یا خائن. سپاه در توقیف کشتی انگلیسی کاری کرد که سر اینها را به خاک سایید. کشوری که زمانی در ایران وزیر و وکیل تعیین می‌کرد، کارش به جایی رسیده که واسطه می‌فرستند و خواهش می‌کنند کشتی را آزاد کنید. خدا رو شاکریم که بعد از امام راحل چنین جانشینی نصیب ایران شد.

رئیس دفتر رهبر انقلاب با تاکید بر این‌که در وجود ایشان (رهبر معظم انقلاب) ذره‌ای ترس نیست، تاکید کرد: آینده ایران قطعا بهتر از امروز خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Turkey
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
2
13
اینکه خوبه. ولی چرا خودشان نفتکش مارا آزاد نمیکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
20
فساد شدید دوران طاغوت!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین