کد خبر: ۶۰۱۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

رطوبت هوا در جزیره خارگ به 100 درصد رسید

در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم گرما و رطوبت هوای بالای در استان بوشهر، رطوبت هوا در جزیره خارگ به ۱۰۰ درصد رسید.
رطوبت هوا در جزیره خارگ به 100 درصد رسید
آفتاب‌‌نیوز :

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت رطوبت هوا در شهرهای بوشهر، دیر، جم و عسلویه به ترتیب به ۸۸، ۸۰، ۷۶ و ۷۴ درصد رسید.

محمد رضا انصاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و عسلویه با ۴۴ و ۴۱ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی طی امروز و روزهای آینده است.

انصاری ادامه داد: بنابراین بالا بودن رطوبت و شرجی هوا به همراه غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی همچنان از پدیده‌های غالب در استان بوشهر است.

وی عنوان کرد: امروز از بعد از ظهر تا شب با افزایش ابر، احتمال وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده باران و وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق شرقی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در مناطق شرقی و جنوبی استان طی ساعت‌های بعد از ظهر تا شب احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی شده است.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۰۳ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۱۳، مد دوم ساعت ۱۴:۱۳ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۲ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین