کد خبر: ۶۰۱۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

صدیقی: سکولارهای داخلی خطرناکتر از قدرت‌های خارجی هستند| باید به پای صندوق‌های رای رفت و انسانهای منتظر امام زمان را انتخاب کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: سکولارهای داخلی موجب بیماری و خطرناکتر از قدرت های خارجی هستند.
صدیقی: سکولارهای داخلی خطرناکتر از قدرت‌های خارجی هستند| باید به پای صندوق‌های رای رفت و انسانهای منتظر امام زمان را انتخاب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام کاظم صدیقی روز جمعه در مراسم پایانی دومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی در مشهد افزود: سکولارهای داخلی، ضعف را تلقین، سازش با آمریکا را بزک و احکام اسلام را منحرف می کنند.

وی اظهار داشت: در برابر آنها باید بیدار و مقاوم بود، با چشم باز به پای صندوق‌های رای رفت و انسانهای منتظر امام زمان (عج) را انتخاب نمود.

وی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: در دوران دفاع مقدس روزانه یکصد هزار بشکه نفت با قیمت ۶ دلار می فروختیم اما مقاومت، صبر و ولایتمداری ما را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: مقاومت یک حقیقت ملموس است، مذاکره از موضع ضعف، انفعال و ‌نشینی، آغاز نابودی و سهم مهلک است.

وی اظهار داشت: مقاومت است که حزب الله را قدرت منطقه، یمن را قدرت بی‌بدیل کرد و سوریه را نجات داد و داعش را به فضل الهی نابود و قدرت های فاطمیون، زینبیون، حیدریون و کتایب را ایجاد کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن به دنبال خلع سلاح ماست تا به چالش اقتصادی و فرهنگی بکشاند، اگر مردم بیدار باشند به کسانی که رویه استقلال، عزت، ولایتمداری، تعبد و باور به وعده های خداوند متعال دارند توجه می کنند.

دومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی که با حضور ۴۰۰ نفر از مبلغان، نویسندگان و پژوهشگران از دوم مرداد در مشهد آغاز شده بود امروز با تقدیر از فعالان این عرصه پایان یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
2
ازاونها خطرناک دزدان بیت المال هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین