کد خبر: ۶۰۱۷۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

نماینده قم: سریال گاندو احساس غرور در بین دوستان انقلاب ایجاد کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ساخت سریال گاندو دوستان انقلاب احساس غرور کردند گفت: دوستان انقلاب با این سریال احساس کردند بغضی که در گلو دارند با زبان هنر شکوفا شد و بغض خفته آنها به نمایش درآمد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در تجمع بزرگ روحانیون، فرهیختگان و مردم انقلابی قم در حمایت و تقدیر از عوامل فیلم گاندو و سربازان گمنام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی که با حضور بازیگران فیلم و مسئولین موسسه شهید آوینی، پس از نماز جمعه امروز قم در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه جواد افشار از رزمندگان دفاع مقدس است و اگر توانست این حماسه جدید را خلق کند با تکیه به همان روحیه دفاع مقدس بود اظهار کرد: روحیه ارزشی، بسیجی، ولایتمداری و جهادی موجب شد این اثر تاثیرگذار خلق شود.

وی با تاکید بر اینکه بازیگران گاندو با اعتقاد و انگیزه کار کردند گفت: اگر سینما و تئاتر ما بخواهد وظیفه خود را به درستی انجام دهد با تکیه به همین روحیه حرکت جهادی و اعتقادی است.

ذوالنور با بیان اینکه با ساخت سریال گاندو دوستان انقلاب احساس غرور کردند افزود: دوستان انقلاب با این سریال احساس کردند بغضی که در گلو دارند با زبان هنر شکوفا شد و بغض خفته آنها به نمایش درآمد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ در هر زمانی یک شکل دارد گفت: امروز عوامل سریال گاندو و جواد افشار با تکیه بر همان روحیه دفاع مقدس گام در عرصه جهاد برداشتند.

ذوالنور با اشاره به لایه‌های مختلف نفوذ اظهار کرد: سال‌هاست که پتانسیل‌های داخلی و کشورهای منطقه رها شده و تمام توان کشور صرف ظرف پوشالی و توخالی برجام شد و نهایتا این کاخ پوشالی به دست دیوانه‌ای چون ترامپ فروریخت.

وی گفت: آنهایی که روزی میگفتند کاسبان تحریم، تحریم برنخواهد گشت امروز کجا هستند؛ بیایند و دست و روی خود را بشویند که تحریم‌ها بیش از گذشته است.

ذوالنور گفت: آقای وزیری که می‌گویی اگر به زمان برجام برگردم همین راه را می‌روم یعنی می‌خواهی علیه مردم این راه کج را تکرار کنی. نفوذ در سطح مسوولین این است که در اوج مذاکرات هسته‌ای وزیری که سکان دیپلماسی کشور را در دست دارد در اوج تحریم بگوید دشمن با دو موشک تمام تاسیسات حساس ما را نابود کند.

وی تصریح کرد: اگر گاندو دروغ است پس بیاید جواب بدهد که چرا آمریکا حاضر شد یک میلیون و 700 هزار دلار بابت این جاسوس پرداخت کند.

ذوالنور گفت: آیا امثال امامی و نمازی و امثالهم در تیم مذاکره‌کننده جاسوس نبودند؟ پس بگذارید سربازان گمنام امام زمان(عج) کار خود را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
1
مگه بعضیها با این سریالها عقده فروخفته .....!!!!!!!!!!!....... والا ................... !!!!!!!!!!!!
هیهات من الذله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
خدایش ببین ... و چه طور اعضا گمسیون خارجی مجلس این دل واپس را رییس خود کردند؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین