کد خبر: ۶۰۱۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

سرمربی پرسپولیس: وحید امیری را برای حمله می‌خواهم/ درباره رضا اسدی چیزی نمی‌دانم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش هنوز فرصت برای آماده سازی خود را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تمیش مقابل نیروی زمینی تهران در مسابقات جام شهدا اظهار کرد: به تیم مقابل تبریک می‌گویم، چون فوتبال بازی کردند و کیفیت خوبی داشتند.

کار آن‌ها به نفع فوتبال ایران است. ما طبق روال عادی خود بازی می‌کنیم. با دو تیم دیگر بازی می‌کنیم و تا شروع لیگ برتر با همین روند ادامه می‌دهیم.

از روحیه تیم راضی هستم و در این بازی مسائلی که در تمرینات گفته شده بود انجام شد. به تیم خودم هم به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: من هنوز تاریخ شروع لیگ برتر را نمی‌دانم، ولی زمانی که تا شروع لیگ برتر برای ما وجود دارد بسیار مفید است. با توجه به بازی‌هایی که در استانبول لغو شد و بازیکنانی که قرار است اضافه شوند، این تعطیلات فرصت خوبی برای آماده سازی به ما می‌دهد.

کالدرون افزود: بازیکنان در این بازی فرق داشتند. در بازی قبل بازیکنان جوان‌تری حضور داشتند و امروز بازیکنان باتجربه‌ای بازی کردند. من وحید امیری را برای حمله می‌خواهم، چون او می‌تواند گل بزند.

او درباره تمرین پرسپولیس پشت در‌های بسته گفت: در بخش‌هایی که کار‌های تاکتیکی انجام می‌شود، تمرین بسته است و غیر از آن تمرین باز است. ما برای بازی‌های پیش روی باید تاکتیک‌های مورد نظر را گوشزد کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور رضا اسدی در پرسپولیس گفت: درباره این مساله چیزی نمی‌دانم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین