کد خبر: ۶۰۱۹۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
شب و روزی بر رهبری نمی‌گذرد که به فکر فقرا نباشند

رییس دفتر رهبری: شرایط کشور خاص است| بسیاری از خانواده‌ها در مضیقه قرار دارند و برخی ککشان نمی‌گزد| انگلیسی‌ها التماس می‌کنند نفتکش آنها را پس بدهیم| ارزش‌هایی که خاندان کثیف پهلوی به نابودی آن کمر بسته بودند، با انقلاب اسلامی زنده شد

رییس دفتر رهبری گفت: شرایط کشور شرایط خاصی است و بسیاری از خانواده ها در مضیقه قرار دارند، اما متاسفانه برخی ککشان نمی گزد و جنون نمایش ثروت را دارند و افراد زیادی را سراغ داریم که چنین هستند و توجهی ندارند که جامعه اکنون نیازمند ایثار و فداکاری است و باید به این خانواده ها کمک کرد.
رییس دفتر رهبری: شرایط کشور خاص است| بسیاری از خانواده‌ها در مضیقه قرار دارند و برخی ککشان نمی‌گزد| انگلیسی‌ها التماس می‌کنند نفتکش آنها را پس بدهیم| ارزش‌هایی که خاندان کثیف پهلوی به نابودی آن کمر بسته بودند، با انقلاب اسلامی زنده شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدی گلپایگانی در آیین پاسداشت نیم قرن خدمت آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: این بزرگداشت‌ها کار بسیار خوبی است که ریشه قرآنی دارد و باید بر آنها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله جعفری دوران طولانی در منصب خطیر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه بوده و جوانی خود را در این راه گذاشته است تصریح کرد: ساده زیستی آیت الله جعفری زبانزد بود و زندگی ایشان کاملا معمولی و متوسط بوده و کمتر افرادی هستند که در این موقعیت ها تغییراتی در زندگیشان پیدا نشود.

رییس دفتر رهبری با اشاره به ولادت امام رضا علیه السلام در ماه ذی‌القعده بیان کرد: بنا به اعلام تولیت آستان، امسال آنحضرت 28 میلیون نفر زائر داشته است که از نقاط مختلف ایران و دنیا و ملت های مختلف به مشهد می آیند.

وی با اشاره به علاقمندی پیروان فرق و مذاهب مختلف به ائمه علیهم السلام افزود: در پشت پرده خبرهایی هست و سرانگشت تدبیر حضرت حق دارد جهان را می چرخاند و اراده، اراده اوست اما خِدر مادیات جلوی دیدگان را می گیرد.

محمدی‌گلپایگانی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شرایط کشور شرایط خاصی است و بسیاری از خانواده ها در مضیقه هستند اما برخی ککشان نمی گزد و جنون و نمایش ثروت را دارند و افراد زیادی را سراغ داریم که چنین هستند و توجهی ندارند که جامعه اکنون نیازمند ایثار و فداکاری است، باید به این خانواده ها کمک کرد.

وی عنوان کرد: شهید بابایی در زمان خدمتش در اصفهان شب ها مقداری غذا تهیه می کرد و برای خانواده های تهیدست در اصفهان می برد و افراد اینچنینی نیز هستند که برای مردم دل می سوزانند.

رییس دفتر رهبری گفت: شب و روزی بر رهبری نمی گذرد که به فکر فقرا نباشند و همه امکاناتی که در اختیار ایشان است در اقصی نقاط کشور خرج همین افراد می شود.

وی با اشاره به عنایت رهبری به خانواده شهدا افزود: یکی از برنامه های ثابت رهبری دیدار با خانواده شهداء است و هرگز این رسم دیرین را ترک نکرده اند و معتقدند باید به خانواده شهداء خدمت کرد زیرا به دلیل خون آنهاست که امروز داریم زندگی می کنیم.

محمدی‌کلپایگانی با سفارش به جوانان مبنی بر قدر دانستن جوانی بیان کرد: سیاست رهبری بر این است که به جوانان توجه کرده و کار را به دست جوانان بسپارید زیرا پیشرفت و همه چیز مرهون فکر و ذکر جوانان است و البته باید از تجربیات بزرگترها هم استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به عنایات رهبری به حاج قاسم سلیمانی گفت: این مرد بزرگ کارهای بزرگی انجام داده که واقعا بی نظیر است و شوخی نیست که انگلیسی ها امروز التماس می کنند نفتکش آنها را پس بدهیم. انگلیسی هایی که روزی در این کشور وزیر و وکیل تعیین می کردند.

رییس دفتر رهبری با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور گفت: از خدمات بزرگ نظام اسلامی احیاء ارزش های فراموش شده بود و اکنون 900 امام جمعه در کشور داریم و ارزش های فراموش شده ای که خاندان کثیف پهلوی به نابودی آن کمر بسته بودند، با انقلاب اسلامی زنده شد.

وی افزود: امام به گردن ما حق حیات دارد. امام ما را زنده کرد و به ما شخصیت داد و هویت فراموش شده را به ما برگرداند و ریشه طاغوت را کند و اکنون خلف صالح ایشان همان راه را ادامه می دهد.

محمدی‌گلپایگانی تصریح کرد: نماز جمعه اهمیت بسیاری دارد و و مردم و جوانان آشنا هستند. هر چند امروز فضای مجازی خطر جدی دارد اما در عین حال ریزش انقلاب نسبت به آنچه که به انقلاب و نظام پیوسته اند، قابل مقایسه نیست و انقلاب ما رویش دارد.

وی در پایان با تقدیر از خدمات آیت الله جعفری در استان کرمان بیان کرد: حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نیز شایسته این مقام است و فردی متواضع، متدین، جدی و خدمتگزار بوده و معتقدیم خلف صالحی برای آیت الله جعفری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
7
برخی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
7
میشه لطفآاسامی چند نفر( این برخی که ککشان نمی گزد) را اعلام کنید...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین