کد خبر: ۶۰۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

تکذیب یک شایعه آدم‌ربایی در بویراحمد

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط پلیس، در خصوص ربودن فرد یا افرادی در تنگ مهریان شهرستان بویراحمد، این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و هیچ فرد یا افرادی در ربوده نشده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: افرادی که اقدام به انتشار خبرهایی در خصوص آدم‌ربایی در شهرستان بویراحمد می‌کنند هدفی جز ایجاد رعب و وحشت بین مردم ندارند و از تمامی مردم و شهروندان محترم درخواست می‌شود تا از نشر و گفتن مطالب کذب در خصوص آدم‌ربایی خودداری کنند چراکه باعث ترس خانواده‌ها و مردم می‌شود.

وی در خصوص شایعه ربودن خانمی طی روزهای اخیر در تنگ مهریان شهرستان بویراحمد اظهارکرد: با بررسی‌های صورت گرفته و طبق اظهارات شاکی، هیچ آدم‌ربایی صورت نگرفته است که این موضوع از سوی پلیس استان تکذیب می شود و اصل ماجرای این پرونده، صرفا درگیری و اختلافات بوده که با شکایت شاکی پرونده، موضوع توسط پلیس آگاهی استان در حال بررسی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه مردم آسوده ‌خاطر باشند چراکه امنیت کامل در استان برقرار است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم با توجه به سوءاستفاده دشمن، هرگونه خبری را بدون اطلاع از صحت‌وسقم آن در فضای مجازی منتشر نکنند که باعث تشویش افکار عمومی شود.

مصطفایی اضافه کرد: بنابراین نیروی انتظامی با مخلان امنیت شهروندان و انتشاردهندگان مطالب کذب قطعاً برخورد قاطعی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین